Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Hej alle bruger

søn 14. nov 2010 15:56

Hej fra en ny bruger

Jeg er ikke bare ny på dette forum jeg er også ny indenfor denne (ser det ud til) meget spænende hobby at lave smykker.

Jeg er kvinde på 40 år som bor sammen med fire skønne firebenede væsner.

Jeg elsker rav (der af bruger navent) og museeum kopi smykker specielt vikingesmykker.

Ud over denne nyfunden intersse for smykke fremstilling har naturen, vikingetiden, slægtsforskning, et besøg på historisk museum, en god bog og en god ballet også stor interesse.

Jeg håber på nogle rigtige gode timer herinde og undskylder på forhånd mine nok tumpede spøgsmål.
Senest rettet af Rav søn 14. nov 2010 20:46, rettet i alt 1 gang.

Re: Hej alle bruger

søn 14. nov 2010 17:43

Rigtig hjertelig velkommen her på vores dejlige forum. Jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her.

Her er ingen spørgsmål for tumpede, vi har alle været nybegyndere engang, så spørg du bare løs. :D :ymhug:

Re: Hej alle bruger

søn 14. nov 2010 18:05

Velkommen til herinde :-) Du lyder som en spændende person, glæder mig til at se hvad du laver.

Re: Hej alle bruger

søn 14. nov 2010 18:53

:D :D VELKOMMEN TIL!! :D :D

Re: Hej alle bruger

søn 14. nov 2010 18:55

Hej Rav

Jeg har jo hilst på dig ovre på det "restriktive" forum,
men du skal da have en stor vikingevelkomst her på det frie røde osse.

BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede Billede

Rav, vikinger og natur - smykkemulighederne er jo uanede. Det bliver altså spændende at se, hvad du laver.

Hvad er de 4-benede for nogle?
Overnuttede krammedyr? Billede
Livsfarlige dræbere? Billede
Noget helt andet? Billede
Eller en blanding? Billede Billede Billede Billede

Billede

Re: Hej alle bruger

søn 14. nov 2010 19:15

Hej

Det lyder spændende. Jeg laver selv viking-kæder, så jeg glæder mig til at se hvad du laver. Så du skal have et stort :text-welcomeconfetti: fra mig

Re: Hej alle bruger

søn 14. nov 2010 19:42

Velkommen til :)

Re: Hej alle bruger

søn 14. nov 2010 20:30

Mange gange tak for alle hilsner .

Uha Lene det lyder godt at ingen spørgsmål er for tumpede så er jeg ikke så bange for at spørge.

Susanne i nord jeg mangler lige en genert smilie ;)

Blueraven jeg syntes jo selv mine firbenede væsner er nogle søde nuttede nogen men der kan da godt komme ridser i huden eller et tandsæt i hånden hvis ikke man passer på.
Mine fire venner er fire katte - to huskatte Saga og Borg og to norske skov katte Nuka og Njord.

Ravnemor det lyder spænende har du lagt nogle billeder her i foraet af dine vikin-kæder??? Dem vil jeg gerne se.

Re: Hej alle bruger

søn 14. nov 2010 23:24

Hej fra mig også.:-) :-h

Re: Hej alle bruger

søn 14. nov 2010 23:55

Stort velkommen til endnu en katteelsker :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:
Skriv et svar