Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Halløj

tirs 14. dec 2010 12:44

Hejsa alle sammen

Så fandt jeg også herind.

En præsentation af mig:

Jeg er 27 år kone, mor og kvinde. ;) Jeg elsker at være mor, jeg elsker at være kreativ. Jeg er pæd. uddannet, men desværre aldrig arbejdet da jeg er blevet førtidspensionist efter jeg var igennem en hård periode med sygdom som kun blev værre af en masse medicin lægerne mente jeg skulle have, men som vi fandt ud af 2 år efter jeg ikke kunne omsætte. Såå long story short jeg er ikke egnet til at kunne arbejde.

Så derfor er det enormt vigtig for mig at have mine hobbies. Jeg elsker processen i at få en idé, og fører den ud i virkeligheden. Jeg syer, strikker, brodere, laver smykker og scrapper. Jeg elsker det anderledes og har en forkærlighed for ting der er grimme (for flertallet). Jeg ville gerne være bedre til alt hele tiden, jeg er meget videnbegærlig men jeg lærer dog bedst ved at udføre.

Foruden mine hobbies er jeg glad for mine veninder, familie og venner. Og dyr, jeg elsker dyr.

Det var vist mig. Hmm måske der er mere, men det kommer nok. :D

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 13:11

Godt at du fandt ind til vores dejlige forum :clap: og du skal bare spørge løs :doh: ,så er der altid en der kan hjælpe
:text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: [smilie=smilie_xmas_097.gif] :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 13:15

Velkommen her ind på vores dejlig side glæder mig til at se noget af det du laver. :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: @};- @};- @};- @};- [smilie=tree.gif]

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 13:33

:text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:
[smilie=smilie_xmas_097.gif]

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 13:46

:text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Rigtig hjertelig velkommen til vores dejlige forum, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her. [smilie=santa3.gif] [smilie=snowman3.gif]

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 13:56

Så fandt du her ind.

Velkommen til. :text-welcomeconfetti:

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 14:38

Ja så er jeg her ;)

særlig tak til dig Rosenbak ;)

Og til jer alle [smilie=smilie_xmas_097.gif] big time. Har bare sat og luret herinde det meste af dagen so far. Her er hyggeligt også dejlige farver gode emne og indlæg. Suger til mig!

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 15:10

Velkommen Billede

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 15:45

Hej Diddah

Billede
Dejligt du fandt os herinde. :ymapplause:
Du vil sikker opdage, at rødt forum er et dejligt frit sted med en hyggelig atmosfære, en lettere syg humor :eusa-whistle: ,
vild kreativitet inden for mange områder, hvor der er gang i en masse, og hvor regler ikke er i centrum.
Jeg håber, du bliver lige så glad for at være her, som jeg er blevet.
Endnu engang - Velkommen! :-D

Billede

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 16:14

Jeg synes her er fedt! ;D

Er super glad for der er plads til flere hobbies! Lidt ala rokken tror jeg det hed, eller det er der stadig, har selvfølgelig ikke været der inde længe da jeg er total handicappet når jeg ikke har mine bogmærker. ;) Må dykke i mine mails, men det er lidt alla dette.
Skriv et svar