Dato og tid er tors 28. mar 2024 23:01

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Halløj
Indlæg: tirs 14. dec 2010 16:38 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: ons 11. aug 2010 14:15
Indlæg: 179
Geografisk sted: Århus v
VELKOMMEN TIL :text-welcomeconfetti:
SUSANNE


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Halløj
Indlæg: tirs 14. dec 2010 16:42 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Også velkommen herfra. :text-welcomeconfetti:

Har du nogen dyr eller er du bare vild med dem? :-\
Hilsen endnu en dyreelsker. :D

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Halløj
Indlæg: tirs 14. dec 2010 16:53 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Jeg elsker generelt dyr. Dog kan slange få mig til at se lidt bleg ud ha ha.

Men tykke små dyr er bare søde. He he. Jeg har haft den dejligste Franske Bulldog, desværre er han ikke her mere, men vil frygtelig gerne have en igen. Nu har jeg tykke marsvin Bob og Benny skulle bare have et dyr i huset når jeg går hjemme, men generelt dyr er bare så dejlige!

Dejligt med flere dyreelskere.

Åhh gad godt have et bullerbasse vedhæng ! Hehe


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Halløj
Indlæg: tirs 14. dec 2010 16:56 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Jeg er heller ikke til slanger. Eller edderkopper. :-s

Marsvin er også dejlige. :x- Har selv haft et par stykker (læs: MANGE). ;))

Du må ind på ebay og lede efter sådan et vedhæng. Det kan du HELT SIKKERT godt finde derinde. ;;)

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Halløj
Indlæg: tirs 14. dec 2010 17:03 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Uha ja har aldrig handlet på e-bay eller i udlandet over internet altså. Såå er lidt iffy omkring det. Men en dag skal jeg helt sikkert når jeg har sat mig ind i det hele.

Men er sikker på det findes. En blomsterhandler her i byen har en bullerbasse udhugget i sten, hvis ikke den var så dyr og s***** tung så havde jeg hapset den hjem til mit hus! Men ville nok stå og savne det at have hund.

Edderkopper ahh ja puha. Jeg kan godt lide fugle også elsker fugle de skal bare ikke flyve omkring hovedet på mig og det er jo det som de gør. Hehe, men traver gerne rundt i flere ZOO's og kigger på dem.

Uh en pingvin gad jeg også have. Nåååå de er så nuttet og søløver! 8-}


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Halløj
Indlæg: tirs 14. dec 2010 17:12 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Hvis du ikke er til fugle lige omkring dit hovede så skal du være glad for at du ikke er i nærheden af Amager Centrets dyrehandel (øhh... jeg ved ikke hvor du bor så det aner jeg egentlig ikke om du er?). Men de har en STOR papegøje inde ved dyrene. Så når jeg er dernede og liiiiige skal ind og kigge, så kravler den altid ned fra de grene der hænger over buret fordi den vil hen og hilse. Som regel når jeg at løbe skrigende ud derfra, men engang imellem er den hurtigere end mig og da den står lige ved siden af døren (og håndtaget selvfølgelig er placeret i den side hvor buret står), så tør jeg ikke åbne og står bare helt stiv og rædselslagen i det fjerneste hjørne mens jeg håber at nogen kommer og redder mig. :-s Jeg kan godt lide fugle men jeg HADER store papegøjer. Jeg ved ikke hvorfor? De er bare for store. :-(

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Halløj
Indlæg: tirs 14. dec 2010 17:16 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 12. okt 2010 09:44
Indlæg: 49
Geografisk sted: Lolland
Rolig nu....du indhenter mig med den fart du har for....må vist hellere få lavet lidt flere indlæg. :p

_________________
Glade hilsener fra :
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Halløj
Indlæg: tirs 14. dec 2010 17:20 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Ha ha jeg er fra Horsens vi har dog en stor Farmland, der har de ikke fuglene ude dog. Men de går nogle gange og viser deres slanger frem. Første gang jeg var der nede gik manden og drengen hen til en masse små terrarier og da jeg så det var slanger bakkede jeg om bag en hylde. Da de så kommer hen til mig siger manden "hva troede ikke du kunne lide slanger" Jeg ser lidt underlig på ham jeg flygtede jo ret stilfuldt fra de slanger uden at vise min angst for drengen. Så står jeg lige ved siden af en kongepyton der ligger og varmer sig på en sten i et stort "glasbur" som jeg kalder dem. Jeg bleg LIGBLEG! frøs også som du. Jeg håbede på at manden skulle bære mig væk, så forstår dig godt hvordan du kan fryse sammen på den måde.

Jeg har det fint med gøjer, kan også kæle med i den mellem tremmerne, har da haft en kakadue som barn, men at have dem ude og flyve lod jeg min far om.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Halløj
Indlæg: tirs 14. dec 2010 17:22 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Rosenbak

hø hø jamen jeg har haft en rigtig sløv dag hvor jeg var færdig med alt det praktiske inden middag så gik jeg lidt amok herinde, total dejligt sted! Dejlige mennesker og det hele!


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Halløj
Indlæg: tirs 14. dec 2010 17:29 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Diddah skrev:
Ha ha jeg er fra Horsens vi har dog en stor Farmland, der har de ikke fuglene ude dog. Men de går nogle gange og viser deres slanger frem. Første gang jeg var der nede gik manden og drengen hen til en masse små terrarier og da jeg så det var slanger bakkede jeg om bag en hylde. Da de så kommer hen til mig siger manden "hva troede ikke du kunne lide slanger" Jeg ser lidt underlig på ham jeg flygtede jo ret stilfuldt fra de slanger uden at vise min angst for drengen. Så står jeg lige ved siden af en kongepyton der ligger og varmer sig på en sten i et stort "glasbur" som jeg kalder dem. Jeg bleg LIGBLEG! frøs også som du. Jeg håbede på at manden skulle bære mig væk, så forstår dig godt hvordan du kan fryse sammen på den måde.

Jeg har det fint med gøjer, kan også kæle med i den mellem tremmerne, har da haft en kakadue som barn, men at have dem ude og flyve lod jeg min far om.


ARGH. Jeg var også blevet bange hvis jeg havde været i den situation. X_X

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker