Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 17:40

Hehe du er skøn Charlotte, dejlig smiley. Heh jo var ret så bange

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 20:29

Hjertelig velkommen til forum
:text-welcomeconfetti:

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 20:43

og mere velkommen @};-

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 21:46

og lidt til oveni. kan du li katte?

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 21:56

Velkommen til... :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Re: Halløj

tirs 14. dec 2010 22:12

:-bd :D tak tak for den dejlige velkomst! ;D

Hihi hvor dejligt.

Susanne i Nord.. troede jeg havde svaret dig det kan jeg så se jeg ikke har hmm. Men her er det så, kan jeg li katte?? Hmm jamen jeg har haft to selv, og jeg snakker gerne med dem og ser jeg dem uden for sætter jeg mig gerne ned og siger "kitty kitty" Men jeg skal ikke have kat igen, det skal være hund, men katte er nu søde også.

Jeg har faktisk rådyr i min have selvom jeg bor i en byzone, jeg kan komme ret tæt på efterhånden. ;D Dem ville jeg gerne holde!

Re: Halløj

ons 15. dec 2010 11:08

MERE :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Re: Halløj

ons 15. dec 2010 13:27

Og endnu mere :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti: :text-welcomeconfetti:

Re: Halløj

ons 15. dec 2010 18:07

Diddah skrev::-bd :D tak tak for den dejlige velkomst! ;D

Hihi hvor dejligt.

Susanne i Nord.. troede jeg havde svaret dig det kan jeg så se jeg ikke har hmm. Men her er det så, kan jeg li katte?? Hmm jamen jeg har haft to selv, og jeg snakker gerne med dem og ser jeg dem uden for sætter jeg mig gerne ned og siger "kitty kitty" Men jeg skal ikke have kat igen, det skal være hund, men katte er nu søde også.

Jeg har faktisk rådyr i min have selvom jeg bor i en byzone, jeg kan komme ret tæt på efterhånden. ;D Dem ville jeg gerne holde!


Superfedt!

Re: Halløj

ons 15. dec 2010 22:54

Jeg er også med i flokke der byder :text-welcomeconfetti:

Dejligt at du er til mange forskellige hobbies. Jeg tror vi er mange der har svært ved at blive ved én ting :whistle:
Skriv et svar