Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Hej

man 21. feb 2011 13:19

Jeg må heller lige sætte et par linjer ind her - og vente på kaffen er færdig - inden jeg begynder at kigge mig rundt (er forberedt på at der hurtigt smutter en time :-D) . Jeg arbejde med mange forskellige hobbyrelaterede områder både i fritid og på jobbet - og smykker - ja det er altid populært - især med alle de mulige/umulige materialer der er oppe i tiden. Personligt er jeg nok mest til de utraditionelle materialer, og da jeg er tekstiler af hjertet er det ofte i den retning jeg selv havner. At mikse på kryds og tværs - finder jeg også yderst spændende - men mest af alt glæder mig til at se, hvad der bliver lavet herinde.

Kærligst Dorthe

Re: Hej

man 21. feb 2011 13:54

Velkommen til... @};-
Og ja - der kan nemt gå en times tid - eller to... Især når man er ny på forum.. ;)-

Re: Hej

man 21. feb 2011 15:47

Rigtig hjertelig velkommen til vores skønne forum, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her. :ymhug:

Re: Hej

man 21. feb 2011 15:49

Hjertelig velkommen :-h

Og ja, man er vist noget nær super-selvkontrolleret, hvis man kan holde det på en time :D

Re: Hej

man 21. feb 2011 17:19

Rigtig hjertelig velkommen hertil. Snup du dig bare en ekstra time foran skærmen, for det kommer der snildt til at gå. Der er så mange spændende ting at kigge på. Jeg glæder mig til at se hvad du sysler med af forskellige kreationer.

Re: Hej

man 21. feb 2011 18:09

Velkommen til :-) og nyd afslapningen foran skærmen.

Re: Hej

man 21. feb 2011 19:17

:D :D VELKOMMEN TIL!!!! :D :D

Re: Hej

tirs 22. feb 2011 00:00

Velkommen til :dance:

Re: Hej

tirs 22. feb 2011 09:15

og mere velkommen..... @};-

Re: Hej

tirs 22. feb 2011 09:47

Velkommem her ind , glæder mig til at se hvad du laver.
Skriv et svar