Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Udenlands Dansker ny her

søn 21. aug 2011 04:46

Hej, syntes det kunne vaere sjovt at udveksle ide'er paa dette forum.

Jeg har I de sidste mange aar boet I Vancouver I canada, hvor jeg arbejder som haand gravoer og smykke CAD/CNC designer. Jeg ved ikke hvor udbredt det er i Danmark nu.

I sin tid blev jeg udlaert som staal gravoer paa Georg Jensen. Jeg laver en del haand gravering hvor jeg bor. Du kan see et par exempler her http://www.boshandengraving.com

Hvis jeg kan hjaelpe nogle her paa forum'et med at virkeliggoere deres ideer ud fra deres skitser kan jeg hjaelpe med det. Mange gange er det en fordel at vise kunden smykket foer det er lavet.


Bo

Re: Udenlands Dansker ny her

søn 21. aug 2011 12:01

Billede

Hvor er det spændende, det du laver!

Når jeg ser på dine ting, sidder jeg bare med åben mund og tænker : "Whååååt!" og jeg får i den grad lyst til også at lære graveringens kunst - men det ser svært og udstyrskrævende ud.

Jeg glæder mig til at se mere fra dig og måske høre lidt om teknikkerne bag.

Billede

Re: Udenlands Dansker ny her

søn 21. aug 2011 12:13

Velkommen til. Jeg håber du bliver glad for at være her. ;;)

Sikke nogle utrolig smukke ting du laver. :x- :x-

Re: Udenlands Dansker ny her

søn 21. aug 2011 12:15

Virkelig flot.

Re: Udenlands Dansker ny her

søn 21. aug 2011 20:22

Det er ikke dyrt I gear at haand gravere, men det tager lang tid at mestre. Alt hvad du har brug for er en slibesten akansas sten og et par stikler.

Re: Udenlands Dansker ny her

man 22. aug 2011 05:20

Også velkommen fra mig. Det er godt nok lækre ting du laver. Det er vist i en klasse helt for sig selv.. Jeg glæder mig til at se meget mere fra din hånd.. :ymhug:
Skriv et svar