Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

hej til alle

søn 30. okt 2011 16:25

:ymhug:

Jeg er ny på siden, mit navn er karenn- og jeg laver smykker. jeg har været på mange kurser i smykker,kusnthøjskole og søgt optagelse i Sverige og Institutet for ædelmetal, samt grundforløb til guldsmed. som er den helt store drøm at blive.

jeg bruger al min tid på smykker. har haft nogle udstillinger gennem årene og har idag min egen hjemmeside og egen webshop.

www.katosmykker.dk
http://2786011.shop16.dandomain.dk

Re: hej til alle

søn 30. okt 2011 16:27

Velkommen hertil. ;;)

Skal vi ikke se nogle af dine smykker? (yep, jeg er en billed-lokker. Jeg elsker at se billeder af andres smykker). :whistle:

Re: hej til alle

søn 30. okt 2011 16:30

Charlottes skrev:Velkommen hertil. ;;)

Skal vi ikke se nogle af dine smykker? (yep, jeg er en billed-lokker. Jeg elsker at se billeder af andres smykker). :whistle:



jo det skal i da :D jeg er lige igang med at se hvordan jeg ligger dem ind

Re: hej til alle

søn 30. okt 2011 17:25

Weeeeeeeeeeeee (ja ja... jeg er lidt skør (det burde ikke overraske jer)). ;)-

Brug søgemaskinen. For der er skrevet fine brugsanvisninger på hvordan man lægger billeder herind (jeg er her på mobilen lige nu så jeg kan desværre ikke lige hjælpe med et link).

Re: hej til alle

søn 30. okt 2011 18:07

Hej og velkommen her på det Røde Forum.
Jeg var lige inde omkring din HP og er helt vild med dine prikkede figurer.
Mangler dog lidt omkring hvilke materialer det er, eller har jeg blot overset det. De er supersøde, og jeg forstår godt du skriver, at de er kommet for at blive. :clap: :clap:

Re: hej til alle

søn 30. okt 2011 18:31

Billede

Billede

Re: hej til alle

søn 30. okt 2011 21:15

Hjerteligt velkommen.

Re: hej til alle

søn 30. okt 2011 21:47

Mere velkommen :text-welcomeconfetti:

Re: hej til alle

søn 30. okt 2011 22:29

Velkommen :text-welcomeconfetti:

Re: hej til alle

man 31. okt 2011 08:47

og mere velkommen @};-
Skriv et svar