Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

ny rekrut melder sig under fanerne

lør 23. jun 2012 21:25

Hej med Jer...

jeg er helt ny her på smykkeforum...dog ikke grøn i perlekunsten...jeg har gennem mange år lavet smykker og været på Smykke Design Forum...og der hedder jeg Bling-Bling....navnet vil være kendt af mange herinde fra...mest fordi jeg er lidt små skør i mine kommentarer... 8-}
jeg er holdt op med at lave halvfabrikata smykker for ca 3 år siden...der fik jeg tilbuddet om at komme i "lære" som guldsmed hos en ældre mand og det tilbud kunne jeg ikke modstå...nu er jeg fuldstændig forfaldet til den kunstart...og jeg har derfor solgt ud af mine ting...har en lille del tilbage som skal ha nye ejere...da jeg ikke kan blive ved med at ha plads til alle mine hobbies... \:D/

Re: ny rekrut melder sig under fanerne

lør 23. jun 2012 21:46

Jamen goddag!!! Og velkommen til :D :D :ymhug:

Re: ny rekrut melder sig under fanerne

lør 23. jun 2012 21:47

Becca T skrev:Jamen goddag!!! Og velkommen til :D :D :ymhug:


tak skal du ha... :ymhug:

Re: ny rekrut melder sig under fanerne

lør 23. jun 2012 22:29

Velkommen til. @};-
Glæder mig til at se dine nye kreationer.

Re: ny rekrut melder sig under fanerne

man 25. jun 2012 14:48

Hjertelig velkommen til vores dejlige forum, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her. :ymhug:

Re: ny rekrut melder sig under fanerne

man 25. jun 2012 15:34

Og endnu mere velkommen herfra. Jeg kender dig ikke fra det grønne forum, da jeg ikke er medlem, så jeg glæder mig til at følge dine finurligheder.. :D :D :D

Re: ny rekrut melder sig under fanerne

man 25. jun 2012 20:06

Velkommen til!

Re: ny rekrut melder sig under fanerne

tirs 26. jun 2012 21:06

tak for jeres hilsner...jeg håber vi kan få rigtig meget sjov sammen og ikke mindst hjælpe hinanden med smykkerierne...

Re: ny rekrut melder sig under fanerne

ons 27. jun 2012 15:19

Hejsa og velkommen til :-D

Re: ny rekrut melder sig under fanerne

fre 20. jul 2012 21:43

BilledeBilledeBillede

Billede


Billede
Skriv et svar