Dato og tid er fre 19. apr 2024 00:05

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man 13. jul 2009 17:51 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Nu er det vist min tur til at præsentere mig.
Jeg hedder Lise, er 49 år, og bor i Aalborg. Jeg har en voksen datter på 25 år, som for øjeblikket bor og arbejder i Island, hvor hun er ansat i ledelsen af Aiesec Island, en del af en international studenterorganisation.

Jeg har altid været super kreativ lige fra, jeg var en lille pige.

Jeg designer og syr tit og ofte mit eget tøj, og heldigvis også gallakjoler til min voksne datter. Og da min datter var lille, syede jeg masser af tøj til hendes barbie dukker - især gallakjoler, som jeg simpelthen elsker at sy.

Jeg har næsten altid gang i mindst et strikkeprojekt, dog ikke så meget i løbet af sommeren, men en vinteraften uden strikkepinde er meget sjælden. Mit skab bugner med strikkede trøjer - og det samme gør min datters!

Jeg elsker også at tegne, sidder ofte med papir og blyanter, når jeg ser TV. Og det er især ansigter - ikke de unge og smukke, men de ældre med rynker og personlighed, jeg kan lide at tegne.

Og så læser jeg en hel del - krimier især, og for at holde det engelske ved lige, læser jeg næsten altid krimierne på englesk - de engelske bøger er også meget billigere end de danske versioner.

Og så er der selvfølgelig min helt store passion: Smykker. Jeg har lavet smykker i mange år, i starten kun til mig selv, men det har så udviklet sig til også at blive smykker til familen, veninder og kollegaer.

I påsken 2009 startede jeg min webshop: http://www.smykkekreationer.dk og siden er mængden af smykker steget støt - sådan lige i takt med investeringerne i flere smykkematerialer mv. Det er dyrt at starte op, og det tager meget tid at få alle de praktiske og administrative ting på plads.

I mit "civile" liv er jeg uddannet cand.scient.adm. og arbejder som specialkonsulent i Region Nordjylland, hvor jeg primært arbejder med økonomi og strategi, desuden underviser jeg i økonomi for nyansatte ledere i regionen.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 13. jul 2009 21:10 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Dejligt at høre lidt mere om dig. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 14. jul 2009 07:02 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Det var dejligt at høre lidt om dig Lise, og selv om du har været herinde et stykke tid, så rigtig hjertelig velkommen til dette forum. Jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her. :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 14. jul 2009 08:56 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
og velkommen - lækker butik du har!!!

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 14. jul 2009 09:16 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Velkommen til det dejlige forum
håber du kommer til at føle dig hjemme :dance:

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 14. jul 2009 09:56 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Også velkommen herfra :ymhug: ;)- :clap: :dance: til dette super dejlige perleforum med en masse dejlige perlepiger :-D

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 14. jul 2009 10:14 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Tusinde tak for jeres søde ord. Jeg er super glad for at være her. ;;)

Det er så dejligt at se alle jeres flotte og kreative smykker. Og inspiration er her jo masser af. Bl.a. wirewrap, har givet mig en masse inspiration, så nu leger jeg med tråd og perler i lange baner.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker