Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Re: Nyt inden for smykke verden

tors 13. dec 2012 16:20

:D :D VELKOMMEN TIL!! :D :D

Re: Nyt inden for smykke verden

fre 14. dec 2012 11:13

velkommen til :-) :clap:

Re: Nyt inden for smykke verden

lør 15. dec 2012 18:47

Stort velkommen til :-) Har flere gange overvejet at undersøge om naboen (en rideskole) måske havde noget hestehår til overs. Tror det kunne være interessant at arbejde med.

Re: Nyt inden for smykke verden

tors 20. dec 2012 09:30

Susanne i nord skrev:Stort velkommen til :-) Har flere gange overvejet at undersøge om naboen (en rideskole) måske havde noget hestehår til overs. Tror det kunne være interessant at arbejde med.


Det er ihvertfald spænende synes jeg :-) Regner med at jeg skal i gang her efter jul. Har lige pt. 1000 ting jeg skal nå samt en hest der mener jeg burde bruge mere tid på ham hehe :-) Julestress !!
Godt det kun er 1 mdr x_x er os glad for jeg har en ung hest der lige kan få en vokse pause her i december B-)

Re: Nyt inden for smykke verden

tors 20. dec 2012 16:07

:ymhug: Velkommen :ymhug:
Jeg købte en ret rå connemara unghest (3 år) i foråret, han er 150 i stang.
Jeg fandt ud af at hans hale indeholdt både sorte, hvide, sølvgrå og røde hår
og fik lyst til at prøve at flette 16-flet i lidt mønster til et armbånd,
nu mangler jeg bare at lave en flot lås ( og så må jeg hellere få taget mig sammen til at lægge et billede ind..! )
Det bliver spændende at se hvad du finder på med hestehår
eller andre materialer :-D
Heldigt at vores heste kan tåle lidt ferie, nu vi stresser rundt om juletræet \:D/ :))
Skriv et svar