Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Ny på dette forum

søn 20. sep 2009 14:34

Hej med jer. Mit navn er Hanne, og jeg er også en af dem der er blevet helt bidt af at lave smykker. Men det kan da slet ikke hamle op med alle jeres flotte smykker. Har været inde og se mig om på dette forum en del gange, for at blive inspireret af alt jeres fine arbejde.

Re: Ny på dette forum

søn 20. sep 2009 15:12

Hjertelig vekommen! :ymhug: :ymhug: :ymhug:

Re: Ny på dette forum

søn 20. sep 2009 15:13

Velkommen til vores dejlige forum. @};- her er vi gode til at hjælpe hvis der er noget vi har brug for og vi holder en dejlig tone her inde. og @};- det er den eneste regel som gælder er at vi alle er gode vi hianden. og vi glæder os til at du vil vise det frem som du har gang i. :dance:

Re: Ny på dette forum

søn 20. sep 2009 15:53

Hej og velkommen Hanne @};- @};- @};-
Ja, her bliver man taget rigtig godt imod
og alle er søde til at hjælpe, hvis man har brug for det.
Velkommen! @};- @};- @};-

Re: Ny på dette forum

søn 20. sep 2009 16:22

og mere velkommen - inspiration er altid godt ;)

Re: Ny på dette forum

søn 20. sep 2009 16:30

Velkommen hertil. :-)

Jeg er også ny herinde men er blevet taget rigtig godt imod. Og mine smykker er også blevet kønnere af at være her pga al den inspiration man suger til sig.

Re: Ny på dette forum

søn 20. sep 2009 16:48

Også velkommen fra mig Hanne :ymhug:

Jeg glæder mig også til at se nogle af dine smykker. Og har du problemer med at lægge billeder på, så kontakter du bare mig eller Havfruen.

Re: Ny på dette forum

søn 20. sep 2009 17:29

Også velkommen her til dette dejlige forum :clap:

Re: Ny på dette forum

søn 20. sep 2009 18:35

Hej Hanne og rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Jeg håber på at du vil blive rigtig glad for at være her, og du skal bare spørge hvis du har spørgsmål, der er næsten altid en der kan svare :D
Jeg glæder mig til at se hvad du går og laver, og her kan alle være med, ikke noget med at det kun er perfekte smykker der dur, alle smykker har jo sine egne særpræg, så kom bare ud af busken :ymhug:

Re: Ny på dette forum

søn 20. sep 2009 19:25

Og et velkommen fra mig, skal du da også have.. :D

Såååååååh velkommen til! ;)
Skriv et svar