Dato og tid er tirs 16. apr 2024 06:06

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn 10. jan 2010 14:40 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Ja det er godt nok utroligt så meget plads det hele tager, men der skal jo også nye ting ind hele tiden :D jeg er jo selv som et barn i en slikbutik, når jeg skal bestille hjem :x- og, nej, vi har snakket om at vi nok ikke har plads nok alligevel, når vi er færdige, men min mand har heldigvis forberedt det sådan at vi "bare" lige skal vælte endemuren, så kan vi bygge alt det bagud vi vil, og det har vi helt seriøst tænkt os at gøre, måske ikke lige i år, meennnn :p
Ja det er bare skønt at have sådan et par dygtige mandfolk i huset, de har både hovedet og hænderne skruet godt på begge to, ellers ville det også have blevet meget dyrere at lave, hvis der skulle håndværkere til.
Det bliver ihvertfald skønt når det bliver færdigt, men hvis nu at der begynder at være knap så koldt, og vi får tilsluttet varmerørene, så bliver det også meget lettere. :ymhug: :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 10. jan 2010 15:55 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Indlæg: 1679
Geografisk sted: Amager
Ej hvor bliver det bare godt når det er færdigt. Jeg er glad for at jeg ikke bor i nærheden. Ville nok have lidt svært ved at styre mig når du får alt lagt op. :whistle:

_________________
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 10. jan 2010 19:13 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: søn 12. jul 2009 17:46
Indlæg: 218
Geografisk sted: Odense
Bare jeg dog boede i nærheden, Lene :x- . Ville elske at gå og pille i alle de perler :D . Men hvor bliver det flot. Det er da en rigtig fin indgang I får.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: søn 10. jan 2010 20:21 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Det ser bare dejligt ud - og det må blive skønt at få pladsen tilbage i jeres private del af huset.

Hvornår tror du, at du åbner i butikken? Du bor heldigvis ikke så langt fra mig :dance:

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 10. jan 2010 23:14 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Hvor bliver det dejligt for jer at få mere plads
ja det er godt at I selv kan lave det meste
for det er dyrt
Flot Flot indgang

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 11. jan 2010 09:42 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
uuuuiiii det ser godt ud Lene, sit eget perlehus..... :drool: :drool: :drool:

og godt at i evt. kan bygge mere til......og håber i snart får varme derud, så i rigtig kan komme igang og få åbnet og kan sidde og hygge derude uden at skulle have sweater med....hihihiihih ;)

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 3. feb 2010 09:53 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
øv hvor ligger det langt fra mig og nej hvor ville jeg gerne bruge mange timer i dit perlerod det er jo helt vildt.. og boede jeg tætter på så var jeg helt klart kommet og hjulpet når alle perletingene skulle på plads men det jo også det sjove..

og kan du så efter at få showroom stadig holde de lave priser..

og ihh jeg bliver helt glad og det kilder helt i maven over de rode billeder af dine perler...


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 3. feb 2010 10:12 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Ja, Natasja det kunne da være dejligt med en ekstra hånd, når vi skal til og flytte det hele, men det går nok, jeg tror jeg har nogen der vil hjælpe. Mine forældre er rigtig søde til at hjælpe, selv om de er oppe i årene, så er de raske og rørige, ja, det vil sige at min far døjer en del med sin astma her i det kolde vejr, men det lader han sig ikke kue af, han var ude og male vinduer for os i går, og min mor kommer tit og pudser mine vinduer, og hjælper til i det hele taget, og hun bliver forøvrigt 71 år i dag :x-

Nej, priserne bliver ikke højere fordi vi får et show room, det er kun hvis der sker pris stigninger fra vores leverandører at det sker :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 3. feb 2010 10:19 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
det må være rigtig dejligt med et showroom og når du skal til at sætte det hele op og du skal jo tage en masse beslutninger omkring alt..
glæder mig til at følge med herinde nu hvor det ligger så langt fra mig.. :x- ;)- :-q

og dejligt med en fam. der hjælper så meget og støtter dine planer..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 4. mar 2010 20:48 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Så blev showroomet endelig færdigt, dvs, der mangler lidt småjusteringer, men her er et link til billeder, hvis i er interesserede http://foto.smykkeforumforalle.dk

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker