Switch to full style
Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.
Skriv et svar

Re: Showroom hos Cyberimport

tors 4. mar 2010 20:57

wow - det ser godt ud, ærgerligt at man er så langt væk. :((

Re: Showroom hos Cyberimport

tors 4. mar 2010 21:00

Det ser bar godt ud Lene @};- og stor tillyke med at i er bleven færdig. men det kan da hurtig blive for lille kan det ikke :whistle:

Re: Showroom hos Cyberimport

tors 4. mar 2010 21:03

Hold da op hvor ville jeg gerne komme og kigge på alle dine lækre sten osv flotttttttttttttttttt :clap:

Re: Showroom hos Cyberimport

tors 4. mar 2010 21:28

Hvor ser de tgod tud Lene. Kan godt forstå du er glad for det rum

Re: Showroom hos Cyberimport

fre 5. mar 2010 11:56

ihh jeg måå bare besøge dig til sommer når jeg skal til silkeborg :D

Re: Showroom hos Cyberimport

fre 5. mar 2010 13:54

WAUW hvor er det blevet flot!!!
Det ser virkelig godt ud, tillykke med det @};- @};- @};-

Re: Showroom hos Cyberimport

fre 5. mar 2010 14:37

Ej hvor er det bare totalt lækkert. Jeg kan rigtig godt lide at alle kasserne osv er ens. Det ser hamrende godt ud Lene. Kæmpe tillykke med det. :D Og øv hvor er det ærgeligt at jeg bor så langt væk (men godt for min pengepung). ;)- ;))

Re: Showroom hos Cyberimport

fre 5. mar 2010 15:46

Hold da op, hvor er den flot!!! Hvorfor bor du så lang væk? :D

Re: Showroom hos Cyberimport

fre 5. mar 2010 16:30

Tak piger, for alle jeres roser :-* :ymhug:

Måske kan i hjælpe mig med et problem, men måske har jeg også selv løst det, men jeg er åben for forslag.
Det drejer sig om f.eks strengene jeg har i de sorte kasser i midten af rummet, hvordan prismærker jeg dem bedst.
Jeg vil helst ikke have en masse fedtet klister snask på, men jeg er nød til at skal have en stregkode på dem. Har i et godt tips, ved i evt hvordan det praktiseres i andre butikker. Jeg ved der er nogle perlebutikker på Sjælland, hvor man kan handle i selve butikken, måske har nogen af jer været der, og har set hvordan de gør.
Jeg har selv tænkt på at lave et flip album med stregkoder på hver enkelt vare, til at have bag disken med billeder af de pågældende varer, så jeg ikke behøver at sætte stregkoder på selve varen, men kun i flip albummet, jeg er åben for forslag. :x- :ymhug:

Re: Showroom hos Cyberimport

fre 5. mar 2010 16:50

Du har jo selv løst problemet. ;)-

Og istedet for at sætte en pris på hver enkelt streng som så skal ændres hvis du hæver/sænker prisen, så kan du bare sætte en lille mærkat øverst på kassen. Så kan du nøjes med at ændre den hvis det er. Der kan du også skrive hvad strengen er. Jeg hader de forretninger hvor der ikke står hvad hver ting er. Jeg er endnu ikke god nok til at gætte mig frem til det hele.
Skriv et svar