Dato og tid er fre 29. mar 2024 07:22

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre 3. apr 2009 15:03 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Jeg var jo så heldig at få titanium i fødselsdagsgave!!
Dem der ikke ved hvad titanium er; så er det et ædelmetal der er ekstremt hårdt!! Det kan skifte farve, til mange flotte farve ved høje temperature... Det holder derfor farverne ved slid, hvorimod farvet kobber/aluminium vil miste farven med tiden...
Jeg vidste godt det var noget hårdt noget at arbejde med, men blev alligevel lidt overrasket :mrgreen:

Billede

Normalt ville disse faconer ikke holde i fls kobber, men fordi titaniummet er så stærkt, sidder det helt fint og stramt...

Billede

Billede

Billede

Synes det minder om slyng planter, så er lidt den effekt jeg er gået efter!! Hvad synes i?? Ser det fe-agtigt nok ud??

Og lige tilsidst noget i kobber :mrgreen: Jeg var i Flensborg og fandt smykke bixen inde på strøget... Havde dog ikke regnet med stenen her var så dyr... Måtte slippe 50kr, synes jeg var lige i overkanten, men når man nu har puttet den i kurven :mrgreen: Så dette vedhæng blev det til:
Billede

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 3. apr 2009 15:09 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
jeg kan især godt lide den grønde og jeg kan godt forstå at du tænker på efeuen :clap: den anden sten du havde købt i Flendsborg er også flot men den er da også betalt. men det hele ser godt ud som det plejer. :clap:

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 3. apr 2009 15:11 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Havfruen skrev:
jeg kan især godt lide den grønde og jeg kan godt forstå at du tænker på efeuen :clap: den anden sten du havde købt i Flendsborg er også flot men den er da også betalt. men det hele ser godt ud som det plejer. :clap:


He he ja :-D Min mor får vedhænget i en halskæde, det er alt for dyrt til vider salg... Man skal passe på i den perlebix, der vil jeg ikke ind igen... Der står 0,25 EU pr gram... Jeg havde da ikke lige overvejet de var så tunge!! Fik mig købt for 100kr, og havde kun 2 sten, den her og en flourit...

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 3. apr 2009 15:12 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Ja man skal læse det der står og ikke det man tror derstår. Hi Hi :whistle:

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 3. apr 2009 15:19 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Camilla det er utrolig flotte vedhæng og jeg syntes der er meget feagtig over dem og jeg tror også på feer og alfer og trolde og nisser ,men jeg taler ikke så meget om det for folk tror at man er dyb godnat og jeg har været på din hj.side og læst dine fe fortællinger som er facinerende ,nå men dine vedhæng er meget smukke som altid og de viklinger er super :clap: :-o Hvilken af dine vedhæng skal din moder have? og er de andre til salg evt med kæde :?:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 3. apr 2009 15:27 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Selvfølgelig finders der fer alfer og nisser det kan man ikke diskutere vel :-s ;;) ;;)

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 3. apr 2009 15:32 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Nej det var da dejligt Havfrue at du også tror på de små søde skabninger :clap: :clap:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 3. apr 2009 15:52 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
lisbeth skrev:
Camilla det er utrolig flotte vedhæng og jeg syntes der er meget feagtig over dem og jeg tror også på feer og alfer og trolde og nisser ,men jeg taler ikke så meget om det for folk tror at man er dyb godnat og jeg har været på din hj.side og læst dine fe fortællinger som er facinerende ,nå men dine vedhæng er meget smukke som altid og de viklinger er super :clap: :-o Hvilken af dine vedhæng skal din moder have? og er de andre til salg evt med kæde :?:


Hvis man tror på dem, så findes de!! Min mor er en rigtig "kunstner" og har hele min barndom gjort meget ud af nisser, trolde og feer, så selvom man kender alle de "videnskabelige" fakta, har hun bare gjort verden så magisk, at jeg ikke kan forestille mig at det ikke passer lidt!! Min mor skal have det sidste vedhæng, det uden kæde i kobber!! De to andre er sat til salg på etsy... De er ikke i den danske butik endnu... Jeg har masser af vedhæng med kæder på min hjemmeside, og hvis de er uden kæder, så sætter jeg en på uden ekstra omkostninger, hvis det er til Danmark!!

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 3. apr 2009 15:56 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Camilla så skal jeg høre hvad er prisen på det grønne vedhæng med efeu bladet med den flotte kæde og lås :?: jeg er vild med den :x-

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 3. apr 2009 15:58 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
jeg skriver igen om 30min :clap:der kom lige noget ivejen

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker