Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Julegaver

tirs 20. dec 2011 10:28

Så er der blevet lavet julegaver til tøserne
Billede
Billede

Re: Julegaver

tirs 20. dec 2011 10:34

Wow, hvor er de flotte, de må helt sikkert gøre lykke :ymhug:

Re: Julegaver

tirs 20. dec 2011 11:03

:ymapplause: Wow - du kan bare det der... De skal nok gøre tøserne glade :-D

Re: Julegaver

tirs 20. dec 2011 12:01

og Jan, jeg bander også gerne her.... :D ;)- de er skisme stadig fååååååcking flotte, total sigøjner prinsesse flotte!!! =p~

Re: Julegaver

tirs 20. dec 2011 17:12

De er meget smukke, specielt den øverste synes jeg rigtig godt om :ymapplause:

Re: Julegaver

tirs 20. dec 2011 17:38

Prins, Prins, Prins - de er jo en dronning værdig!!! :clap: :clap: :clap:

Den øverste er fantastisk i kraft af de skønne afdæmpede farver, og alt det arbejde med at vikle hver enkel perle en hat. Det må have taget evigheder. Men resultatet er enestående!!!

Den nederste er smuk og livlig, med de mange forskellige former og størrelser samt mange lilla nuancer, der er flot afstemt. Hvor der ved den øverste er rolig elegance, er her spræl og glade dage. Love it!

Sjovt at se, hvor forskelligt udtryk man kan opnå med den samme basis-øre-filigran-dims :-D

Billede Billede Billede Billede Billede

Billede

Re: Julegaver

tirs 20. dec 2011 18:35

BlueRaven skrev:Prins, Prins, Prins - de er jo en dronning værdig!!! :clap: :clap: :clap:

Den øverste er fantastisk i kraft af de skønne afdæmpede farver, og alt det arbejde med at vikle hver enkel perle en hat. Det må have taget evigheder. Men resultatet er enestående!!!

Den nederste er smuk og livlig, med de mange forskellige former og størrelser samt mange lilla nuancer, der er flot afstemt. Hvor der ved den øverste er rolig elegance, er her spræl og glade dage. Love it!

Sjovt at se, hvor forskelligt udtryk man kan opnå med den samme basis-øre-filigran-dims :-D


Har lige læst din kommentar for 3. gang og når det kommer til stykket har jeg ramt rigtig om hvem af nicerne der får hvilket af sættene

Re: Julegaver

tirs 20. dec 2011 18:37

Og selvfølgelig er jeg meget imponeret over alle de kæmpe @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- som jeg får fra alle sider, det giver mig mod på at det er det rigtige jeg er igang med

Re: Julegaver

tirs 20. dec 2011 19:10

Prins Albert skrev:Og selvfølgelig er jeg meget imponeret over alle de kæmpe @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- som jeg får fra alle sider, det giver mig mod på at det er det rigtige jeg er igang med



Det er virkelig også fortjent, for du laver altså smukke smykker.. :x-

Re: Julegaver

tirs 20. dec 2011 19:50

Love-Shopping skrev:
Prins Albert skrev:Og selvfølgelig er jeg meget imponeret over alle de kæmpe @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- som jeg får fra alle sider, det giver mig mod på at det er det rigtige jeg er igang med
Det er virkelig også fortjent, for du laver altså smukke smykker.. :x-
Ja, jeg tænkte osse,
at det da ikke kan overraske, du ender i en Billede Billede Billede Rose-Regn Billede Billede Billede, når du fremtryller så skønne ting :x-

Billede
Skriv et svar