Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Lidt mere Steampunk

søn 2. okt 2011 11:19

Så har jeg lavet lidt mere i Steampunk genren
Billede
Katte ring i Green Verdigris kobber
Billede
Billede
Kobber ring med GL. Steampunk ur
Billede
FS Halskæde
Billede
Stort Green Verdigris vedhæng med kobberkæde
Billede
Stort massivt kobber vedhæng og kæde
Billede
Billede
Messing ur og en lille sød detalje på nøglen er en lille kat

Re: Lidt mere Steampunk

søn 2. okt 2011 15:00

Det er altså spændende det der steampunk Lisbeth, hvor er du rå til at lave det.

Er viiiiild med denne :x- :x- :x- :x- :x- :x-

Billede

Re: Lidt mere Steampunk

søn 2. okt 2011 17:42

Hvor er katte ringen bare SUPER SKØN! Den måtte virkelig gerne bo hos mig! elsker katte, og elsker den ring!

Hvor "stor" er den?

Re: Lidt mere Steampunk

søn 2. okt 2011 18:01

Tak skal I have og ringen er ikke lukket og kan udviges til forskellige str. selve katten er 2.2 cm fra øre til hale

Re: Lidt mere Steampunk

søn 2. okt 2011 18:21

Tror mine fingre er for korte. :( kommer til at se for voldsom ud kommer til at gå over knoen.
Blev syg da jeg var teenager m. kyssesyge, var lidt skægt at jeg fik taget røgnten lidt før og lidt efter pga. tandretning, alle mine knogleled var "klar" til vækstspurt, og efter var de helt lukkede. Kroppen havde brugt den den ellers skulle bruge til at vokse på at blive rask. Men jeg ser nu heldigvis ikke værst ud, og nyder at jeg kan købe både børnestrømper og sko med mine str. 36-38 fødder.

Det er en virkelig smuk kat. Godt nok forelsket.

Re: Lidt mere Steampunk

søn 2. okt 2011 19:53

Hold da op Lisbeth hvor ser det flot ud :x- :clap: :dance:
godt gået woaw og sikken du giver inspiration ^:)^

Re: Lidt mere Steampunk

man 3. okt 2011 06:25

Rigtig råt og flot, synd man ikke har fantasi til at sætte sådan sammen og ikke har nogle gamle ure. Du kan bare det der godt gået. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Lidt mere Steampunk

man 3. okt 2011 07:29

Fedt Lisbeth, kan godt lide de gl. irrede kobber, det ser godt ud og dit steam.....ur....wow!! \:D/

Re: Lidt mere Steampunk

ons 5. okt 2011 11:02

Jeg syntes også du er vildt sej, at lave sådanne smykker.. De er godt nok fede... :x-

Der er langt fra sten og perler - til steampunk.. :D

Re: Lidt mere Steampunk

ons 5. okt 2011 19:49

Lisbeth kan du høre skrigene her ovre fra det midtjyske? Vil ha' - vil ha' - vil..... Det er bare mig og jeg er helt dårlig med din kattering @-)
Hvordan har du lavet den, vil du lave en til mig :ympray: :ympray: :ympray: :ympray:
Skriv et svar