Dato og tid er tors 28. mar 2024 11:52

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør 19. nov 2011 20:07 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
nøj Lise, lækre ting og så må jeg være en af de "unge" :D for jeg er vild med dine orange skulls....lidt hallowiiiin agtigt fordi de er orange

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 22. nov 2011 13:42 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Pia skrev:
handsome stuff

Fornemmer jeg at du har forladt pastelerne?

Jeg tror ikke jeg har forladt pastellerne, men jeg har vist heller aldrig været eksklusivt til kun pasteller........ det er nok årstiden, der bestemmer det. ;)-

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 22. nov 2011 13:43 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
butler skrev:
Hvor er de flotte. Jeg er vild med den 1 især. Ville selv så gerne lave disse slags kæder, men mit hoved kan/vil ikke
Vil du fortælle hvor du køber dine prismærker. De se rigtig godt ud. Virker ikke bombastiske, som så mange andre gør.

Hej Butler
Har købt dem af Miska - mon ikke hun har købt dem på ebay ? (ebay = gud ?) :)) :))

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 22. nov 2011 13:44 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Indlæg: 874
Geografisk sted: Als
Wauuuwww Lise, de er jo SKØNNE :x- :x- :x-


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 22. nov 2011 13:48 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Tusind tak for alle roserne - forsøger virkelig at forny mig, men fri perle leg, det er nok i virkeligheden det jeg synes er sjovest. ;)

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 22. nov 2011 13:56 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Indlæg: 440
Geografisk sted: Næstved
Gik dit julemarked godt ? .... hvor var du henne i landet ?

_________________
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 22. nov 2011 14:13 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Kirsten skrev:
Gik dit julemarked godt ? .... hvor var du henne i landet ?


Jeg var i Fuglebjerg på midt Sjælland og Ja, jeg fik da solgt noget, men kan godt fornemme at pengene kommer hurtigere op ad lommerne i Nordsjælland, hvor jeg bor. Så jeg kommer ikke til det julemarked næste år, men det var hyggeligt for det gav mig en anledning til at være sammen med min søster i en hel weekend og det sker sjældent, for vi har begge så travlt.
For at illustrere så havde min søster bagt brune kager og der var en del, som smagte på dem, sagde at det var de bedste, de nogensinde havde smagt ..... og så gik videre uden at købe - hun solgte dem 200g for 20kr. Bagt med smør og kærlighed, så dyrt var det ikke :)) :)) :))

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 22. nov 2011 14:20 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Indlæg: 440
Geografisk sted: Næstved
Det kender jeg rigtig godt - det samme med smykker. Hvor bemærkningen som oftest er; "Ej hvor er det flot og billigt .... men de køber ikke noget. Tænk hvis man fik en krone hver gang de rørte et smykke :)) :)) Jeg solgte dog de få viklesmykker jeg har nået at lave, så det var jeg faktisk ret glad for ..... Var selv til julemarked sidste år i Fuglebjerg. Var det ikke under en eller anden idrætsforening ??
Jeg var selv på Bogø mølle - det var bip koldt, men jeg fik solgt godt, næsten lige så godt som på Gavnø Julebazar .... så hvis jeg trækker udgifterne fra til standen på Gavnø var Bogø det bedste. Men på Bogø er vi også kun èn af hver.

_________________
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 22. nov 2011 14:25 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Kirsten skrev:
Det kender jeg rigtig godt - det samme med smykker. Hvor bemærkningen som oftest er; "Ej hvor er det flot og billigt .... men de køber ikke noget. Tænk hvis man fik en krone hver gang de rørte et smykke :)) :)) Jeg solgte dog de få viklesmykker jeg har nået at lave, så det var jeg faktisk ret glad for ..... Var selv til julemarked sidste år i Fuglebjerg. Var det ikke under en eller anden idrætsforening ??
Jeg var selv på Bogø mølle - det var bip koldt, men jeg fik solgt godt, næsten lige så godt som på Gavnø Julebazar .... så hvis jeg trækker udgifterne fra til standen på Gavnø var Bogø det bedste. Men på Bogø er vi også kun èn af hver.


Det var på en gård på Korsørvej og der var gjort meget ud af det fra arrangørens side med flotte dekorationer og annoncer mm. Der kom såmænd også mange forbi, men de købte ikke ret meget, tror egentlig at jeg var den, som solgte mest, men det var bare ikke noget i forhold til hvad jeg kunne have solgt i Nordsjælland. Men man skal jo prøve alt én gang, så det er hermed gjort. Til gengæld skal jeg ud i et firma på fredag og på julemarked på Vasevej 35 i Holte på lørdag og det er som reglen godt begge steder. Så det glæder jeg mig til.

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 23. nov 2011 07:05 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tors 8. apr 2010 16:45
Indlæg: 440
Geografisk sted: Næstved
Vil lige høre om du bruger wire til dine kæder ? De ser så "bløde" ud :clap:

_________________
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker