Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Lidt nyt fra mig

man 9. apr 2012 10:20

Ja, det bliver desværre ikke til det store, men lysten til at lave smykker er der, og jeg fik lige tid til at lave nogle få stykker :D

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Billede

Billede
Billede
Billede

Re: Lidt nyt fra mig

man 9. apr 2012 13:14

Skønne armbånd .. er de knyttet på "gammeldags facon" eller er det en anden teknik ..??!! :-)

Re: Lidt nyt fra mig

man 9. apr 2012 15:48

miska skrev:Skønne armbånd .. er de knyttet på "gammeldags facon" eller er det en anden teknik ..??!! :-)


De er knyttet på "gammeldags" facon, jeg tror det hedder macrame.

Re: Lidt nyt fra mig

man 9. apr 2012 17:11

mums Lene.....især vild med låsen og det lille kranie i dit første armbånd L-) :ymapplause:

Re: Lidt nyt fra mig

man 9. apr 2012 18:27

Lene dejlige smykker. Må lige spørge om det er ringe de farverige med gummi. og er gummien klippet i mindre stykker. Du må lige lægge en forklaring, for de er da værd at prøve. :x-

Re: Lidt nyt fra mig

man 9. apr 2012 19:13

Lækre smykker og især de knyttede :x- er det faldskærms liner eller hvilken tykkelse er knytte snoren?

Re: Lidt nyt fra mig

tirs 10. apr 2012 14:37

Tak for de pæne ord, piger :ymhug:

Edith: Ja, ringene er lavet i memory wire, og gummiet er klipper i stykker, alt efter hvor mange perler man vil have på.

Lisbeth: Faldskærmsnøren er 4 mm.

Re: Lidt nyt fra mig

tirs 10. apr 2012 16:17

lene skrev:Ja, det bliver desværre ikke til det store, men lysten til at lave smykker er der, og jeg fik lige tid til at lave nogle få stykker :D


Billede

Billede
Billede
Billede


Der ser da vældig godt ud, jeg kan især rigtig godt lide halskæde nr 2 :clap: :clap: :ymapplause: ^:)^ ^:)^ . De der gummi ringe er ikke lige mig, men de er sikkert moderne.
Sidste billede kan jeg ikke se hvad er, kommer du lige med en forklaring, eller er det mig der er lidt fatte dum ;) ;)

Re: Lidt nyt fra mig

ons 11. apr 2012 09:57

Supersøde ringe og armbånd, - ja, det hele er bare så fint :clap: . Vedhænget kunne jeg forestille mig som udsmykning på en taske (min :-D )
Mange hilsner
Lone

Re: Lidt nyt fra mig

ons 11. apr 2012 13:17

Ivan skrev:
lene skrev:Ja, det bliver desværre ikke til det store, men lysten til at lave smykker er der, og jeg fik lige tid til at lave nogle få stykker :D


Billede

Billede
Billede
Billede


Der ser da vældig godt ud, jeg kan især rigtig godt lide halskæde nr 2 :clap: :clap: :ymapplause: ^:)^ ^:)^ . De der gummi ringe er ikke lige mig, men de er sikkert moderne.
Sidste billede kan jeg ikke se hvad er, kommer du lige med en forklaring, eller er det mig der er lidt fatte dum ;) ;)



Der er ingen spørgsmål der er dumme, Ivan B-) men det er et ved hæng, det er meget in lige nu :ymhug:
Skriv et svar