Dato og tid er fre 19. apr 2024 22:31

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre 12. jun 2009 06:01 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Indlæg: 199
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Ja i anledningen af at jeg skal holde et smykkeparty på søndag, så skal jeg jo have en masse nyt og lækkert og sommer agtigt:D Sig endelig hvis der er noget med priserne. for høje eller for lave.Det er ikke meningen at jeg skal tjene ret meget på dem.

Billede
Tuskis jade med FG 175 kr

Billede
Turkis som er lidt grønlig med FG 180 kr

Billede
12mm Bjergjade og Porcelain med FS 150 kr

Billede
Amethyst, Jade, Bjergjade, Dragon vein Agate med FG 175 kr

Billede
Knyttet armbånd i Satinsnor, Lyserøde glasperler og 4 Fimo perler med Lille bling bling sten. 140kr

Billede
Knyttet armbånd i satinsnor, Frosted rosenquarts, alm rosenquarts, stor bling kugle, samt stardust kugler med striber. 170 kr

Billede
Knyttet i satinsnor, frosted cracked agate, samt stardust. 160 kr

Billede
Elastik armbånd med bjergjade, jade, porcelain samt stardust. 150 kr

Billede
Knyttet i satinsnor, lyserød glas. 120kr

Billede
Ørering med sommerfugl. Jade og amethyst. 130kr

Billede
Kreoler med Jade, amethyst og dragon agate. 140 kr

Billede
Øreringe med picassojasper og amethyst 130 kr

Billede
Øreringe cracked agate, jade med fs 130kr

Billede
øreringe brazil sardonyx og jade med fs 130 kr

Billede
øreringe sponge coral og jade med fs 120 kr.

_________________
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 12. jun 2009 07:01 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Rigtig flotte smykker Jacqueline, prisen er jo en svær størrelse, men det ser da meget rimeligt ud, syntes jeg. :x- :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 12. jun 2009 07:24 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Indlæg: 819
Geografisk sted: Birkerød
Flotte armband!


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 12. jun 2009 07:58 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Det er rigtig fine ting du har lavet.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 12. jun 2009 08:26 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: tirs 5. maj 2009 21:03
Indlæg: 43
Geografisk sted: Aalborg
Der er virkelig mange rigtig flotte smykker imellem - og du har brugt nogle super flotte perler :-)
Og prisen, ja det er altid svært. Kommer jo an på din materiale pris og om du skal betale moms og sådan.

Skal du holde homeparty og for hvor mange? Lyder spændende og vil da gerne høre hvordan du er kommet til det :-)
Jeg har nemlig selv tilbudt det engang imellem. Held og lykke med salget.

Vh Sidsel

_________________
www.amaida.dk
Salg af smykkematerialer & perler


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 12. jun 2009 08:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Fine ting du har lavet. :clap: men prisen er nok i den høje ende når det kun er forgylt og forsølvet ,mettaller du har :p men det er altid en svær størelse med priserne. Mine priser i butikken er lidt laver og vi skal betale moms og skat af tingene , men det kan også være at vi er for lave :whistle: så det er jo op til dig selv hvad du vil have for dine ting. Held og lykke med din smykkeparty ,håber at du går solgt en masse så du kam lave noget nyt. Det er jo det der er sjovt. ;;)

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 12. jun 2009 08:40 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Indlæg: 199
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Havfruen skrev:
Fine ting du har lavet. :clap: men prisen er nok i den høje ende når det kun er forgylt og forsølvet ,mettaller du har :p men det er altid en svær størelse med priserne. Mine priser i butikken er lidt laver og vi skal betale moms og skat af tingene , men det kan også være at vi er for lave :whistle: så det er jo op til dig selv hvad du vil have for dine ting. Held og lykke med din smykkeparty ,håber at du går solgt en masse så du kam lave noget nyt. Det er jo det der er sjovt. ;;)


Priserne er efter hvad jeg har regnet ud at hver enkel del kostede også lagt det sammen. også har jeg lagt 10 % oven i. og det blir så det der. :S tror det pga halvædelstenene. og nogle af delene er også 22K forgyldt 850 sølv

_________________
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 12. jun 2009 08:42 
Offline
Smaragd
Smaragd
Brugeravatar

Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Indlæg: 199
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Amaida.dk skrev:
Der er virkelig mange rigtig flotte smykker imellem - og du har brugt nogle super flotte perler :-)
Og prisen, ja det er altid svært. Kommer jo an på din materiale pris og om du skal betale moms og sådan.

Skal du holde homeparty og for hvor mange? Lyder spændende og vil da gerne høre hvordan du er kommet til det :-)
Jeg har nemlig selv tilbudt det engang imellem. Held og lykke med salget.

Vh Sidsel


Smykkepartyet blir hold hos min svigermor. og der er blevet inviteret 20-30 stykker. i min familie har vi altid haft meget med sådan nogle partyer så det kom rimelig naturligt og nemt :D

_________________
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 12. jun 2009 08:45 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Det er jo ikke den store gevinst til dig selv det kan jeg godt se. Men jeg får jo også nogle af mine ting til en anden indkøbspris når vi er momset det glemte jeg lige at tage højde for . Der er mange ting at tage hensyn til når vi laver smykker. Og en ting er sikker bar vi likker laver en guldsmeden kan vi altid regne med at vi kan gå solgt nogle ting. Og vores ting et der lagt meget mere enagi i en det vi køber hos guldsmeden for deres er ikke unikae som vors er. Indtil nu har jeg ikke lavet to ens keder eller øreringe .

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 12. jun 2009 09:00 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Jeg synes dine priser er fine... Når du skal ud til den slags arrangementer hvor der kun er dig, og menige folk, der ikke ved noget om smykke fremstilling, så har du jo ingen konkurrence. Folk sammenligner helt sikkert med priserne i føtex og glitter, og der ligger du en smule over, men det skal du også for at det virker mere eksklusivt (hvilket det jo er) Tror ikke man skal sammenligne sine priser med guldsmeden, for dem der køber smykker der, gør det også fordi de er mærkedyr, og de køber mest smykkerne fordi alle skal kunne se det her er dyrt... Så jeg synes dine priser er rimelig... Du kan jo evt lave rabat med køb 2 eller 4 smykker ligegyldigt hvad og få en eller anden rabat, så du får solgt en masse... Rabatten kan evt bare være 30kr, men så føler folk de får en god deal... Når jeg har mine tilsalg hos min moster, så siger hun 200kr for øreringe ligegyldigt hvilke og 250kr for halskæder, og så er der to par øreringe for 300kr og og to halskæder for 400kr... Men så er start prisen jo også lidt højere end din ;)

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker