Dato og tid er tors 28. mar 2024 18:30

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors 12. feb 2009 18:06 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Hvorfor ligger du i sengen Boots, er influenza, det har vi ski osse haft her, det er noget sejlivet noget, men nu er vi ved at være ovre det.

Ja , det er trist når man ikke får det man har bestilt, så er det ligesom ikke der man gider at købe en anden gang, men der er heldigvis andre, og mange om buddet, skulle jeg hilse og sige :) men det går nok.

Jeg får iøvrigt mange nye perler hjem på Mandag, jeg håber at jeg kan nå at få dem på shoppen Mandag, men det er et stort arbejde, men jeg har lagt lidt ind nu, der bare skal aktiveres, så er det ikke så slemt.

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 12. feb 2009 18:23 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Nej hvor flotte smykker boots. :clap:

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 12. feb 2009 20:45 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Indlæg: 55
lene skrev:
Hvorfor ligger du i sengen Boots, er influenza, det har vi ski osse haft her, det er noget sejlivet noget, men nu er vi ved at være ovre det.

Ja , det er trist når man ikke får det man har bestilt, så er det ligesom ikke der man gider at købe en anden gang, men der er heldigvis andre, og mange om buddet, skulle jeg hilse og sige :) men det går nok.

Jeg får iøvrigt mange nye perler hjem på Mandag, jeg håber at jeg kan nå at få dem på shoppen Mandag, men det er et stort arbejde, men jeg har lagt lidt ind nu, der bare skal aktiveres, så er det ikke så slemt.


Fordi jeg har problemer med bl.a. ryggen. Jeg kan ikke sidde/gå ret lang tid af gangen før ryggen giver problemer. Jeg ville ønske det var influenza jeg havde; men det er det desværre ikke - og lægerne kan ikke finde ud af hvad det er. Jeg kan måske sidde 10-15 minutter af gangen. Sidder jeg i længere tid - som når vi f.eks. har familiebesøg - kan jeg dårligt bevæge mig i dagene efter. Jeg har også en hjertesygdom som jeg fik da jeg var i arbejdsprøvning. Jeg har søgt førtidspension; men kommunen afviste det da hjertesygdommen måske kan afhjælpes lidt med piller. De vil ikke tage stilling til rygproblemet (i det hele taget smerter i alle led og muskler) når jeg ingen diagnose har (lægerne har konstateret at jeg er syg og kan ikke arbejde; men det er jo ikke en diagnose) - og i arbejdsprøvningen havde jeg for meget sygdom i den sidste tid til at de synes de kan udtale sig. Jeg var der i 5 måneder og grunden til at jeg blev syg var jo fordi jeg ikke kunne klare at stå/sidde - desuden fik jeg flere og flere smerter i bl.a. håndled og knæ pg.a. arbejdet. Jeg kunne være derude i 2 dage og måtte så blive hjemme flere dage efter fordi jeg dårligt kunne bevæge mig.
Nu har vi anket og går og venter på svar. Har også ventet i 6 mdr på en fibromyalgi undersøgelse på Fr. Berg Hospital. Der skulle gerne komme brev fra dem nårsomhelst, for de sagde at ventetiden var netop 6 mdr...
---
Det er nu irriterende når et stort firma behandler sine kunder sådan. Og jeg har brug for de ringe. Det er ikke nemt at finde en god leverandør der saver ringene pænt så de også kan samles pænt - og samtidig skal jeg kunne være sikker på at der ikke er nikkel eller bly i dem... De første ringe jeg brugte var kobber og kobber med forsølvning; men de var ikke savet pænt. De var her fra DK - fra en butik. Kæderne kradser for meget, så jeg kan ikke sælge dem. Kobberkæderne kan smides i en tromle (når jeg finder een i nærheden der har een og vil tromle for mig); men det kan det forsølvede jo nok ikke. Så ryger sølvet jo af.

_________________
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 12. feb 2009 21:24 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Hej Boots.
Har du selv prøvet at " vikle" tråd og og selv save.
Det tror jeg også er billigere. Det prøvede jeg selv på et smykkekursus for mange år siden. Det var godt nok i kobber, men det er sikkert ligemeget hvad det er for materiale.

butler

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 12. feb 2009 21:47 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Indlæg: 55
Nej, for som jeg skrev før - jeg kan kun holde til at stå/sidde ganske kort tid af gangen - og det ville være dumt at anskaffe materialer og værktøj hvis jeg ikke kan klare at save ringene ud. Hvis jeg skal have stærke smerter flere dage efter foretrækker jeg at købe mine ringe færdige.. ;)

_________________
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tors 12. feb 2009 23:27 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Hej igen Booots
Ja det forstår jeg godt. Tænkte mig måske ikke lige om. Det var ikke ment negativt.

hej fra butler

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 12. feb 2009 23:42 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Indlæg: 55
Det blev da heller ikke opfattet negativt af mig - derfor the smiley: ;)

:thumbup:

_________________
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: fre 13. feb 2009 10:00 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Hej Boots

Åhh, hvor er jeg ked af at høre at du døjer sådan med sygdom, og så oven i købet skal "slås" med kommunen, ja, jeg ved hvad du taler om, jeg var igennem det samme helvede med min kommune i 11 år. Jeg blev sendt fra den ene arbejdsprøvning til den anden, for sæt nu at jeg kunne klare bare lidt. Til sidst var jeg blevet så kørt ned at jeg bare brød sammen, og så anerkendte de at der jo nok var noget om snakken, selv om lægerne i mange havde sagt at jeg aldrig kommer til at arbejde igen. Man skal have et godt helbred, for at være syg :? Mit problem har været svære depressioner, og angstanfald, i mange år, men efter at jeg fik min pension, og får en god medicin er det hele blevet meget bedre, men det er ikke væk, og jeg må leve så godt jeg kan med det resten af mit liv.
Jeg håber at du får noget ud af din anke, og at du snart får det bedre, min ven.
--

Ja det er bare træls når man ikke kan få de materialer man skal bruge. Jeg har desværre ingen erfaring med de ringe du taler om, og det er nok svart at se hvor pænt de er savet, før man har købt en portion, og så er det jo træls hvis de ikke er som man forventer.

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: fre 13. feb 2009 13:09 
Offline
Perle
Perle
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:11
Indlæg: 55
Ja, det er utroligt at man skal køres helt ned før kommunen accepterer at man er syg.

_________________
Billede
----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 14. feb 2009 19:26 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:15
Indlæg: 17
Geografisk sted: Rold
Helt utrolig smukke smykker du laver :)


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker