Dato og tid er fre 26. apr 2024 21:07

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 24. jun 2009 12:40 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Virum - er det på sjælland?? Der er i hvert fald kurser med den slags hos smyks i KBH. Men ved også vi har nogle stykker herinde fra Sjælland...

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 12:43 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Jeg synes det er rigtig fine smykker du har lavet, og jeg har selv stadigvæk svært ved viklinger, selvom jeg har lavet smykker længe. Det er ikke hver gang de bliver lige gode. Jeg synes også det kan være forskel på perlestavene, så det kan være svært. Lige nu har jeg fået nogen, som jeg bestemt ikke er venner med.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 13:03 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Danagonia skrev:
Virum - er det på sjælland?? Der er i hvert fald kurser med den slags hos smyks i KBH. Men ved også vi har nogle stykker herinde fra Sjælland...


Virum er på Sjælland.. :D Det kunne være jeg lige skulle kigge lidt mere på smyks hjemmeside og se med hensyn til kurser.. Tak..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 13:14 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Du har ret butler de der perlestave er ikke altid lige neme , nogen af dem er meget håre.
Og rumlebumle det var ikke for at gøre dig ked af det at jeg skrev det med dine viklinger :x- , men for at det er svært for os alle og vi har godt af en gang imellem lige at tage nogle ting op som vi kan skrive om og nu var det så lige dine viklinge jeg faldt ned på . Min er heller ikke lige heldige hver gang.vil jeg lige sige.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 13:18 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Havfrue: Jeg er bestemt ikke ked af det. Jeg kan jo sagtens selv se det.. :D Men jeg ville da alligevel vise hvad jeg har lavet, for som jeg sagde tidligere, så skal man jo starte et sted og jeg er ikke bleg for at vise mine "fejl"...

Jeg skal skam nok lære det, så I bliver stolte af mig :p


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 13:33 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Vi er alerede stolte af dig, bar det du er med her og giver så mange indput er dejligt. Og det er dejligt at du vil vise dine ting frem og vi lære alle kun hvis vi får noget tilbagemedilinger.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 13:45 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Det er nemlig rigtigt. Jeg er da super glad for at få jeres besyv med. Ellers ville jeg aldrig lære noget..

Og Tak forøvrigt. Har forresten spurgt dig til råd omkring noget på ravstedhus i et andet indlæg.. Mener det er under vejledninger.. Enten det der hedder Hvad hedder.. Eller Facet perler.. :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 18:22 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
jeg syntes dine smykker er fine.. det med viklinger kommer jeg købte en pose perlestave og så gik jeg ellers bare igang men med billige perle altså jeg brugte det ikke til noget og efter 30 forsøg på samme aften sad den der..
men jeg har også lært en 5 stykker ude på min skole der har vi nemlig nogle smykke dage engang imellem hvor jeg så er læren.. og der har de nemt ved det da jeg lige kan vise dem det så jeg tror man lærer rigtig godt af det..
hmm jeg ved ikke lige hvor virum er.. hmm jeg bor nemlig på amager.. men ellers kunne jeg sagtens hjælpe..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 18:39 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
VIrum ligger nord for KBH. Lyngby? siger det dig noget. Det er nemlig 2 stationer fra Lyngby.. Så det er faktisk ikke så langt væk igen.. Du må da meget gerne komme og hjælpe eller for den sags skyld vise mig nogle af dine smykker, så jeg kan blive inspireret og evt lære nogle teknikker.. :D


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 18:46 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
okay jeg går i skole i søborg så ved hvor lyngby er..
hm jah altså jeg har ikke vidst smykker herinde af mange årsager har dog gerne ville.. ;) men jeg har da lagt nogle ind i denne mån. konkurence ;)

men ellers kan det jo være der bliver holdt en dag hvor vi er flere der kan mødes det har der jo været snakket meget om... så vil jeg gerne lærer dig det der.. hmm nu ved jeg ikke lige men hvis du har plads kunne det måske være hos dig vi holdt noget smykke hygge og så se om der var andre der ville med??? det er bare et forslag..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker