Dato og tid er lør 20. apr 2024 00:33

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons 24. jun 2009 10:48 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
jeg vil da også gerne vise hvad jeg sådan pusler med. Jeg er jo som sagt lige startet op. Startede med at knytte, gik videre til elastik armbånd ( liiiiige noget for mig, da det jo er super nemt ) og til sidst bevægede jeg mig over i øreringe..

Her er et lille udpluk af hvad jeg laver...

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 10:55 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Sikke nogle fine ting du har lavet Rumle!!! (*)

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 11:00 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Ja jeg kan nu ikke se at du er helt ny. @};- det er fine ting du har lavet. Hvis jeg skal sige noget skal du øve dig noget mere på dine viklinger. men det kommer du jo også til og så skal de nok blive fine. @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 11:18 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Rumle sikke nogle fine smykker du har lavet :clap: og det med viklingerne skal nok komme og jeg har brugt dette link meget som er rigtigt god ,men prøv at kigge på det ;)-

http://line-design.dk/Forum/phpBB2/view ... =30&t=4456

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 11:35 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Ja jeg ved godt med viklinger.. :whistle: jeg er stadig igang med at kigge diverse videoer for at lære teknikken.. hehe..

Men det er altså også de første par øreringe jeg har lavet. Jeg LOVER de bliver bedre med tiden! :D

-Og tak for jeres ord...


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 11:42 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Det er heller ikke nemt med de viklinger det vil jeg gerne indrømme mine er heller ikke altid iorden så du skal bare tage .dig god tid. :whistle: jeg synes det er dejligt at du vil dele dine første smykker med os ;;) og jeg glæder mig til at se mere fra din hånd @};-

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 11:59 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Nej det er nemlig ikke særlig nemt. Det ser helt vildt nemt ud og er det måske også hvis man har taget på det, men det har jeg altså ikke endnu.. Heldigvis er jeg selv i stand til at se, at det ikke ser helt iorden ud og jeg kan sagtens grine over mine forsøg.. Det er til tider sådan så jeg synes det ser helt kært ud, med mit spæde forsøg på at lave viklinger.

Selvfølgelig vil jeg gerne dele mine ting med jer, jeg synes det er sjovt at vise frem og især nu hvor jeg lige er startet og er super stolt over mig selv.. og I skal ikke grine!! =)) Når jeg engang bliver rigtig god, vil jeg gerne grine sammen med jer.. Men for pokker, man skal jo starte et sted..


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 12:11 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Når du laver dit første øje, så gør det uden at sætte perlen på... Når øjet er lavet sætter du perlen på, så lukker det øje i hvert fald helt tæt. Når du laver dit andet øje, så sørg for at øjet er så tæt på din perle som overhovedet muligt, så du ikke får en alt for lang "hals" Og sørg for at have en lang tråd til at vikle rundt om din hals, så du ikke løber tør for tråd midt i! Kan være det hjælper lidt? Men egentlig kræver det bare øvelse ;)

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 12:14 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Mine så også sådan ud i starten og jeg griner bestemt ikke af dig og her inde viser vi det vi laver og som man syntes de andre skal se og så syntes jeg selv, at det er godt at I kommer med jeres meninger om det jeg laver, for det lærer jeg enormt meget af og al begyndelse er så svært og jeg glæder mig meget til at se flere smykker fra dig ;)- :clap:
Meget fine billeder :-D

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: ons 24. jun 2009 12:37 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Tak for forklaring.

Jeg må jo prøve mig lidt frem. Ellers er der ikke andet at gøre end at tilmelde mig et kursus. Findes der ikke sådanne?

Eller endnu bedre, hvis nogen af jer bor tæt på mig, kunne vi mødes og I kunne være mine undervisere.. =p~

Jeg skal nok lægge mange flere billeder ind, når jeg får lavet noget mere. Det gør jeg faktisk dagligt. Men det meste jeg laver lige i øjeblikket er elastik armbånd og de ligner jo ganske meget dem jeg lige har vist, så det er der vel ikke så meget spændende ved.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker