Switch to full style
Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Halskæder

man 1. apr 2013 15:12

Under oprydning fandt jeg en masse FV perler. De blev omsat til disse "enkelte" kæder:
Billede
Billede
Billede
Billede

Og lidt lange kæder med kors:
Billede
Billede
Billede
Billede

Re: Halskæder

man 1. apr 2013 19:08

Wow hvor er det nogle flotte kæder du har lavet :ymapplause:

Re: Halskæder

tirs 2. apr 2013 09:05

super flotte kæder især den turquise kæde er jeg vild med :clap:

Re: Halskæder

tirs 2. apr 2013 16:10

Hej!

Super flotte halskæder, som du har fået lavet! Jeg har selv gået og overvejet at få lavet nogle halskæder med ferskvandsperler. Jeg kan også rigtig godt lide rosenkransene, er det bare Tiger Tail du har brugt til dem? :-)

Mvh,
Rasmus Nicolaisen

Re: Halskæder

tirs 2. apr 2013 20:32

Super flotte :X :X :X

Re: Halskæder

tirs 2. apr 2013 21:04

Takker. :D


Rolcera skrev:Hej!

Super flotte halskæder, som du har fået lavet! Jeg har selv gået og overvejet at få lavet nogle halskæder med ferskvandsperler. Jeg kan også rigtig godt lide rosenkransene, er det bare Tiger Tail du har brugt til dem? :-)

Mvh,
Rasmus Nicolaisen


Ja, det er helt alm. smykkewire jeg bruger. ;;)

Re: Halskæder

ons 3. apr 2013 14:41

Shawnee skrev:Takker. :D


Rolcera skrev:Hej!

Super flotte halskæder, som du har fået lavet! Jeg har selv gået og overvejet at få lavet nogle halskæder med ferskvandsperler. Jeg kan også rigtig godt lide rosenkransene, er det bare Tiger Tail du har brugt til dem? :-)

Mvh,
Rasmus Nicolaisen


Ja, det er helt alm. smykkewire jeg bruger. ;;)


Jeg synes det ser super fedt ud, den måde du får kæden til at køre ud i et på - på den lyserøde og den sorte halskæde. Det kunne jeg godt tænke mig at lære! ;)-

Mvh,
Rasmus Nicolaisen

Re: Halskæder

tors 4. apr 2013 09:15

Det er slet ikke så svært.
Jeg starter sådan set omvendt... ;;)
I stedet for at have afslutningen i nakken, så slutter jeg den ved korset.
Kører perler på - og når jeg har den længde jeg vil have på selve kæden, så begynder jeg at lave den enkelte del med korset. Så der kører 2 wiresnore igennem denne del. Sætter korset på, og kører wiren tilbage gennem et par perler, og afslutter med en coverperle.
Giver det mening?? ;)-

Re: Halskæder

tors 4. apr 2013 09:24

Shawnee skrev:Det er slet ikke så svært.
Jeg starter sådan set omvendt... ;;)
I stedet for at have afslutningen i nakken, så slutter jeg den ved korset.
Kører perler på - og når jeg har den længde jeg vil have på selve kæden, så begynder jeg at lave den enkelte del med korset. Så der kører 2 wiresnore igennem denne del. Sætter korset på, og kører wiren tilbage gennem et par perler, og afslutter med en coverperle.
Giver det mening?? ;)-


Tak for forklaringen
Meeen nej, det giver ikke så meget mening :doh: men det er nok lettere og forstå hvis man sad med det i hånden eller kunne se det i en video eller lignende :ymsmug:

Re: Halskæder

tors 4. apr 2013 09:24

Shawnee skrev:Det er slet ikke så svært.
Jeg starter sådan set omvendt... ;;)
I stedet for at have afslutningen i nakken, så slutter jeg den ved korset.
Kører perler på - og når jeg har den længde jeg vil have på selve kæden, så begynder jeg at lave den enkelte del med korset. Så der kører 2 wiresnore igennem denne del. Sætter korset på, og kører wiren tilbage gennem et par perler, og afslutter med en coverperle.
Giver det mening?? ;)-


Tak for forklaringen
Meeen nej, det giver ikke så meget mening :doh: men det er nok lettere og forstå hvis man sad med det i hånden eller kunne se det i en video eller lignende :ymsmug:
Skriv et svar