Switch to full style
Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.
Skriv et svar

Køb på eBay

tors 20. feb 2014 20:02

Hej alle sammen.nu ser jeg, at mange køber perler på eBay, men hvordan og hvorledes med fragt og told? Hvad skal jeg være opmærksom på? Kunne nemlig godt tænke mig at prøve at bestille lidt der, men ved intet om det. :think:

Re: Køb på eBay

søn 23. feb 2014 17:22

Jennifer91 skrev:Hej alle sammen.nu ser jeg, at mange køber perler på eBay, men hvordan og hvorledes med fragt og told? Hvad skal jeg være opmærksom på? Kunne nemlig godt tænke mig at prøve at bestille lidt der, men ved intet om det. :think:


Hej Jennifer
Det er lidt af en jungle. Du er nødt til at prøve dig frem for at finde nogle leverandører hvor kvalitet og pris stemmer overens med billederne. Regel no. 1 - hvis det er for godt til at være sandt, så er det heller ikke sandt.
De bedste steder skriver hvis deres sten er farvet, porefyldt, glas, syntetisk etc. Prøv at se på http://www.earthstone.com - de er meget reelle. Generelt har vi ikke så gode erfaringer med ebay - det er dyrt at returnere varerne og svært at få pengene igen.
Men spændende og nogle gange lykkes det at også. God fornøjelse.
Birthe
ps. fragten kan være høj, men du kan handle den ned hvis du skriver til dem først. Told er kun hvis du køber udenfor EU og så er der også moms og fortoldningsgebyrer på. Det kan godt løbe op i en 3-400 hundrede kroner.

Re: Køb på eBay

søn 23. feb 2014 20:19

Smid mig en privat besked så finder vi ud af det
Skriv et svar