Dato og tid er tirs 21. maj 2024 10:03

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør 12. nov 2011 14:00 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: søn 30. okt 2011 23:56
Indlæg: 26
Jeg har lagt inn et bilde i et innlegg før, og det ble veldig lite. Nå tenkte jeg å legge ut et bilde til, og det er lagret i ca. 2000 x 20000 pixler og er 2,2 mb stort. Likevel blir det like lite som det forrige når jeg prøver å legge det inn i innlegget (har bare sjekket prøven, la det ikke ut). Hvordan får jeg bildene større når jeg legger dem inn i innlegg?


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 12. nov 2011 15:07 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Billedet burde bibeholde sine dimensioner, når det bliver lagt op på forum, og hvis det ikke gør, vil jeg tro det er det sted du uploader til, der enten har skaleret det ned (nogle steder gør det automatisk, hvis man ikke slår det fra), eller at du har ramt den forkerte billedadresse (til en thumbnail i stedet for til selve billedet).

Jeg har lige kigget på dit tidligere indlæg med billede, og det du har gjort på forum her, er helt korrekt, så problemet ligger, der hvor billedet hostes.

HER er den letteste måde, jeg har fundet, til at hoste billeder, og det er den, jeg selv bruger.
Når først det hele er sat op, tager det få sekunder at poste et billede, der er gemt i dropbox-mappen på din computer, og det er noget man værdsætter, når man er så billedglad som mig :))

---

Om størrelser:

2000x20000px er nok lige i overkanten :-D Den optimale billedbredde på dette forum er 700px, og hvis du vil vise noget større anbefaler jeg, du lægger det store billede under et mindre.
Det gøres sådan (bare uden mellemrum først i start-klammerne):

[ centrer][ url=adressen på det store billede][ img]adressen på det mindre billede[/img][/url][/centrer]

Resultat:
Billede


Håber det var til en smule hjælp :D

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker