Switch to full style
Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.
Skriv et svar

Re: Hvor køber man de hvide Porcelænsskiver (disc) til øreri

tirs 13. nov 2012 19:41

hvordan sletter jeg mt indlæg?

Re: Hvor køber man de hvide Porcelænsskiver (disc) til øreri

tirs 13. nov 2012 19:44

Man kan ikke bare slette sit indlæg, men jeg kan se du har rettet de indlæg du har haft. Men hvorfor have dem slettet?

Ellers kan jeg godt være behjælpelig med at gøre det, men det kunne jo være andre kunne få gavn af dine indlæg. ;;)

Re: Hvor køber man de hvide Porcelænsskiver (disc) til øreri

tirs 13. nov 2012 20:35

Nå for pokker, der sår bare nederst på hjemmesiden "Du kan slette dine indlæg" og så tænkte jeg at nu var jeg kommet videre i min søgning nu hvor du hjalp mig med hvad det jeg søgte er lavet af (o;
Du må gerne slette emnet så, nu er det vel ik meget bevendt?
Sorry!

MVH Helle

Re: Hvor køber man de hvide Porcelænsskiver (disc) til øreri

tirs 13. nov 2012 20:42

det var da noget underligt noget. :-\

Re: Hvor køber man de hvide Porcelænsskiver (disc) til øreri

tirs 13. nov 2012 20:53

jamen det må du altså undskylde, jeg er ny bruger herinde-
Jeg tænkte bare at nu hvor der står at man kan slette sit indlæg og hvor jeg havde fået svar på mine spm, så kunne jeg lige så godt lukke det. Jeg ville bare ikke lade noget stå uafsluttet hen, sorry for mit "rengørringsvanvid" (o;

Re: Hvor køber man de hvide Porcelænsskiver (disc) til øreri

tirs 13. nov 2012 22:13

Hfchfc skrev:jamen det må du altså undskylde, jeg er ny bruger herinde-
Jeg tænkte bare at nu hvor der står at man kan slette sit indlæg og hvor jeg havde fået svar på mine spm, så kunne jeg lige så godt lukke det. Jeg ville bare ikke lade noget stå uafsluttet hen, sorry for mit "rengørringsvanvid" (o;


Det er da helt ok :ymhug:

Re: Hvor køber man de hvide Porcelænsskiver (disc) til øreri

ons 14. nov 2012 12:08

Inden jeg slettet, vil jeg lige benytte lejligheden til at ønske dig velkommen til :ymhug:

Vi laver alle fejl indimellem, så det skal du ikke tænke mere over. Det er ganske korrekt du kan slette dine egne indlæg, hvad du som sådan også har gjort, men alt det de andre har skrevet vil stadig stå der, det kan de nemlig kun selv slette. Men lad endelig indlæggene blive, det kunne jo være vi andre også kunne blive klogere, eller fandt noget vi liiiiiige stod og manglede.. :D :D
Skriv et svar