Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.
Skriv et svar

smykkekursus

ons 20. feb 2013 10:22

Jeg har været så heldig at få et smykkekursus i julegave - nu skal jeg så finde ud af hvad det skal bruges på.
Jeg har overvejetSilver Art Clay hos Ravstedhus .... men har læst andensteds at det mega hurtigt bliver sort pga oxidering !!?? Hvis dette er rigtigt må jeg hellere tage et "rigtigt" sølvkursus, art clay er jo ikke billigt at indkøbe ....
Nogen som har erfaringer ??

Re: smykkekursus

lør 23. feb 2013 12:35

Slet ikke nogen som har erfaring med art clay ?

Re: smykkekursus

lør 23. feb 2013 19:04

Jeg synes ikke de ting jeg har lavet i art clay bliver hurtigere sort, nærmere modsat. Kunne virkelig godt tænke mig at komme på et art clay kursus ;) Så er slet ikke misundelig :-D

Re: smykkekursus

søn 24. feb 2013 19:49

Det var dejligt at høre, ville være så ærgeligt at bruge mange penge på et kursus, hvorefter man finder ud af , at materialet er mindre godt.

Re: smykkekursus

man 25. feb 2013 18:41

Ja det kan jeg godt forstå :-) lige nu er jeg i gang med at lave forme i korkler, som jeg så skal pensle med det flydende art clay

Re: smykkekursus

fre 1. mar 2013 10:16

pmcc2363 skrev:Ja det kan jeg godt forstå :-) lige nu er jeg i gang med at lave forme i korkler, som jeg så skal pensle med det flydende art clay

Det resultat ville jeg da gerne se ;)

Re: smykkekursus

fre 1. mar 2013 10:18

josefine.bs skrev:Art Clay er finsølv og er endda et finere og renere materiale end Sterling 925 sølv :)


Ja netop - derfor var der også nogen som påstod at det nemmere blev sort .... :think:
Men tror jeg ringer til Ravstedhus og forhøre mig ..... når de udbyder kurset må de også have lidt oplysninger om materialet .... ;)- vel ....

Re: smykkekursus

lør 2. mar 2013 08:59

Jeg skal nok ligge billeder ind når jeg er færdig ;)
Skriv et svar