smykker på bestilling

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

tamayo
Perle
Perle
Jeg ved ikke hvorfor, men i øjeblikket får jeg mange bestillinger ind på halskæder !! Og jeg laver mest armbånd :p
men det skal jeg jo ikke brokke mig over

Denne halskæde lavede jeg til min storesøster og nu er der kommet yderlige 2 forespørgelser på den
Billede
Hendes ønske : rød og 47 cm
Billede
Kunden ville ha en halskæde der skulle passe til nogle øreringe jeg engang havde solgt til hende
Billede
og til sidst
efterspørgelse på en halskæde der skulle passe til det armbånd hun havde købt af mig
Billede

nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal tag for dem, samt krydse finger for at jeg har opfyldt deres ønsker
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
RIgtig flotte smykker du har lavet. Det er altid svært det der med priser, men i hvert fald skal du sørger for at få prisen hjem på materialer, samt lidt til dig selv.. :D :D :D
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Flotte smykker...

Hvor lang har du lavet den øverste ? Den er superflot... Min mor har lige bestillt noget lignende, bare med amethyst.. Ja hun har go smag ;)- . Har bare lidt problemer med længden..

Som Rumle siger, så prisen skal være tilsvarende de materialer du har brugt og en sjat til dig selv.. :D
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Rigtig fine ting du har fået lavet. Dine kunder skal nok blive tilfredse. Og prisen, ja du skal have materiale omkostningerne plus lidt arbejdsløn...
tamayo
Perle
Perle
tak... :-D
den øverste er ca 40 cm + 6 cm til kæden
ang prisen har jeg sagt 100 kr/stk for de 3 øverste :-\
men jeg er jo helt grøn når det kommer til halskæder
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Hvor er de flotte. Hvis jeg ikke selv lavede smykker havde jeg også bestilt hos dig. :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Flotte flotte smykker :clap:
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
fine ting du har lavet.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
agronita
Perle
Perle
Geografisk sted: Skanderborg
Kontakt:
Flot arbejde. Jeg er HELT vild med den første halskæde. Kan godt forstå der er forspørgsler på den! :D
Besvar