Dato og tid er tors 28. mar 2024 17:30

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man 4. jan 2010 14:55 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Vi har lige bestilt igen i Frankrig til sommer, skal for vores børns (2 teenage drenge) skyld i mobil home på en campingplads igen. Denne gang i nærheden af Aix en Provence, i et område vi holder meget af. Så kører vi derned og hjem, med stop i Mulhouse (overnatning) på vej ned og et par dage i Chirouble ( Beaujolais området ) på vej hjem. En tur vi har gjort mange gange og vi hygger rigtig godt i bilen.

Har ikke været i Frankrig de sidste to år, så det bliver dejligt. Må se om jeg kan finde nogle sten butikker i Aix og ellers skal vi bare tulle rundt og kigge, spise god mad og hygge os. Elsker også at besøge olivengårde, vingårde og de skønne markeder.... Læse bøger i fred og ro - spille spil med familien mm.

Yes - jeg glæder mig ....

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 4. jan 2010 15:32 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Det lyder vel nok dejlig håber at det bliver lige så godt som i plejer. vi skal ikke nogen steder for det første har vi travelt i butikken og for det andet har vi ikke råd for hvis vi skal rejse er det på denne her årstid og vores penge rækker ikke til det som næsten ny startet selvstendig. men vi har selv valgt vores liv så vi klager ikke.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 4. jan 2010 18:23 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Uh hvor skønt... Gid det var mig :-D

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 4. jan 2010 19:46 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Indlæg: 1028
Geografisk sted: Aalborg
Det lyder bare dejligt :x-

Frankrig er et dejligt land, med masser af dejlig natur og god mad. Og deres campingpladser plejer at have høj standard.

_________________
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 5. jan 2010 14:44 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Danagonia skrev:
Uh hvor skønt... Gid det var mig :-D

Jamen Camilla - du vil jo til Tyskland !! Der har jeg kun været ganske kort og desværre holder hverken pung eller antallet af ferieuger til alt det vi godt kunne tænke os ?

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 5. jan 2010 14:57 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Lise skrev:
Det lyder bare dejligt :x-

Frankrig er et dejligt land, med masser af dejlig natur og god mad. Og deres campingpladser plejer at have høj standard.


Ja - helt enig, har været på en del rundt omkring i både Frankrig og Italien, foretrækker dog Frankrig til sommerferier og Rom til storbyferie, men ikke om sommeren, der er der for varmt.

Vi har dog en enkelt uge været uheldige med Vacance Solei på en plads i nærheden af Paris, den var styret (det er så meget sagt) af en ung fyr, som var kærste med en pige fra en engelsk 'tinker' familie - der var et par af disse familier. De ernærede sig ved at køre rundt og asfaltere folks indkørsler, om man ville have det eller ej - når de så havde udført arbejdet, så afpressede med meget ubehagelige metoder, mange penge fra folk.
På campingpladsen terrorriserede deres unger (fristes til at sige møj-) alle de andre børn, så vores kun var i poolen én gang (den ene af vores drenge blev trukket ned under vandet og holdt der, så han næsten druknede )og i det hele taget ikke brød sig om at være udenfor vores rækkevidde. Vi klagede over forholdene til bestyreren af pladsen, men han gjorde intet. Siden da har vi holdt os væk fra Vacance Solei pladser, har altid har gode oplevelser på Haven pladser.
De sidste par gange har vi dog boet på nogle gamle gårde og det ville jeg egentlig foretrække, men drengene på 13 og 15 vil gerne på campingplads igen og det kan jeg godt forstå, de vil jo ud og tale med andre unge mennesker.

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 6. jan 2010 09:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
God fornøjelse......jeg var afsted forrige år - netop igennem Aix......skøn aften i byen med alle boderne med lækre smykker og malerier.........jeg skal afsted igen i år til september, men her går turen til Bordeux og forhåbentlig Normandiet - HVIS det altså ikke pisser ned igen.....tro mig, vi har prøvet Normandiet flere gange......så vi er lidt indstillet på at i år gør vi det bare, det regner fa...altid, så må man bare glæde sig på efter det. ;)

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: ons 6. jan 2010 09:39 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Linda skrev:
God fornøjelse......jeg var afsted forrige år - netop igennem Aix......skøn aften i byen med alle boderne med lækre smykker og malerier.........jeg skal afsted igen i år til september, men her går turen til Bordeux og forhåbentlig Normandiet - HVIS det altså ikke pisser ned igen.....tro mig, vi har prøvet Normandiet flere gange......så vi er lidt indstillet på at i år gør vi det bare, det regner fa...altid, så må man bare glæde sig på efter det. ;)


Har også været flere gange på vestkysten - La Rochelle & Vendee området, da var vejret også meget svingende, men der er jo stadig skønt. Så god tur (det er godt at kunne glæde sig i lang tid, så får man ligesom dobbelt glæde af ens ferie, ikke ?) ;)

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tors 7. jan 2010 15:53 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
jep !!! og i lige måde.... :-D B-)

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker