Kun metal..

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Herbert
Perle
Perle
Kontakt:
Utroligt, det er bare flotte sager :clap:
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
hihihih og jeg er næsten mere vild med armbåndet end ringen - det har du gjort rigtig godt Camilla.... :clap:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Du er bare så dygti camilla. Men mine øjne ser desvære merker efter dine tænger på koberet, jeg ved ikke om det kan undgåes hved at du bruger tænger med et beskyteleslag omkring, det er noget med at der kan købes noget hos Ravstedhus som kan formes om den tang du bruger. Ja undskyld at jeg nævner det men jeg syns det er synd hvis der kan gøres noget for ikke at få de merker og at det så ikke bliver gjort.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Havfruen skrev:Du er bare så dygti camilla. Men mine øjne ser desvære merker efter dine tænger på koberet, jeg ved ikke om det kan undgåes hved at du bruger tænger med et beskyteleslag omkring, det er noget med at der kan købes noget hos Ravstedhus som kan formes om den tang du bruger. Ja undskyld at jeg nævner det men jeg syns det er synd hvis der kan gøres noget for ikke at få de merker og at det så ikke bliver gjort.
Jeg tror mulidgvis lidt tape ville have hjulpet. Det er værst på armbåndet fordi det er så svært at bøje, men jeg skal bare prøve et par gange mere :-D
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Sødt sæt og så kun i kobber :dance:
Jeg får helt lyst til at prøve at lave en ring,
men jeg har ikke de der rigler (eller hvad de hedder)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Anne Marthin skrev:Sødt sæt og så kun i kobber :dance:
Jeg får helt lyst til at prøve at lave en ring,
men jeg har ikke de der rigler (eller hvad de hedder)
Det er rimelig vigtigt med en ringrigle, men de er ikke så dyre :-D
Besvar