Kun metal..
Redaktør: rumlebumle
Utroligt, det er bare flotte sager 
hihihih og jeg er næsten mere vild med armbåndet end ringen - det har du gjort rigtig godt Camilla.... 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Du er bare så dygti camilla. Men mine øjne ser desvære merker efter dine tænger på koberet, jeg ved ikke om det kan undgåes hved at du bruger tænger med et beskyteleslag omkring, det er noget med at der kan købes noget hos Ravstedhus som kan formes om den tang du bruger. Ja undskyld at jeg nævner det men jeg syns det er synd hvis der kan gøres noget for ikke at få de merker og at det så ikke bliver gjort.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg tror mulidgvis lidt tape ville have hjulpet. Det er værst på armbåndet fordi det er så svært at bøje, men jeg skal bare prøve et par gange mereHavfruen skrev:Du er bare så dygti camilla. Men mine øjne ser desvære merker efter dine tænger på koberet, jeg ved ikke om det kan undgåes hved at du bruger tænger med et beskyteleslag omkring, det er noget med at der kan købes noget hos Ravstedhus som kan formes om den tang du bruger. Ja undskyld at jeg nævner det men jeg syns det er synd hvis der kan gøres noget for ikke at få de merker og at det så ikke bliver gjort.
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Sødt sæt og så kun i kobber
Jeg får helt lyst til at prøve at lave en ring,
men jeg har ikke de der rigler (eller hvad de hedder)
Det er rimelig vigtigt med en ringrigle, men de er ikke så dyreAnne Marthin skrev:Sødt sæt og så kun i kobber![]()