Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling
Skriv et svar

Re: Disse ørekroge

søn 10. jan 2010 17:52

Tromlen er bestemt ikke nødvendig en fil klare det fint, hvorfor jeg bruger tromle er fordi jeg laver så mange af gangen
så det er hurtigere for mig at tromle dem :-)

Re: Disse ørekroge

man 11. jan 2010 12:12

:) Pyha, dejligt at I andre klare det på almindelig file maner - så man ikke behøver det helt fancy udstyr...

Re: Disse ørekroge

ons 3. feb 2010 11:20

hmm jeg forstå stadig ikke hvordan i kan have så nemt ved det jeg har prøvet mange gange og mine kreoler bliver overhoved ikke pæne de bliver slet slet ikke lige slevom jeg bruge en sprittus eller andet til det..
lene hvad er det for en tang og tråd du snakker om er det noget du har i butikken??? hmm jeg må vel bare prøve igen..

Re: Disse ørekroge

tors 4. feb 2010 16:06

NatasjaA skrev:hmm jeg forstå stadig ikke hvordan i kan have så nemt ved det jeg har prøvet mange gange og mine kreoler bliver overhoved ikke pæne de bliver slet slet ikke lige slevom jeg bruge en sprittus eller andet til det..
lene hvad er det for en tang og tråd du snakker om er det noget du har i butikken??? hmm jeg må vel bare prøve igen..

Natasja - det er vigtigt, at det tråd, du bruger, ikke er ujævnt og snoet. Prøv at rul det meget stramt omkring eksempelvis et stort vandglas, så det blivet stakt helt ud og ikke er ujævnt.

Du skal klippe 2 lige lange stykker, og lave et lille øje i den ene ende af hvert stykke, så kan du efterfølgende bøje det omkring enten en tynd tuch eller en tang - men bøj den vej, som tråden buer, det giver det fineste resultat.

Re: Disse ørekroge

lør 6. feb 2010 21:38

ok. tak det må jeg så prøve...

Re: Disse ørekroge

tors 29. apr 2010 14:01

:-D Vil bare sige,at jeg bruger en gammel cabarundum slibesten opr. til knive, men den er for slidt til det nu, så jeg har neglet den fra min gemal. Mvh. Strikpind @};-
Skriv et svar