Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet
Skriv et svar

Min Viggo (katten)

lør 20. mar 2010 13:49

Lovede (måske specielt Lisbeth ) et billede af vores Viggo, han fik stingene ud igår efter han i sidste uge var oppe og slås . Måtte sys sammen 2 steder og var derfor ikke tilladt udenfor i 9 dage, det var hårdt, når han er vant til at kunne komme og gå, som han har lyst til. Billederne er fra igår, hvor han var med mig i drivhuset - han drønede rundt, så det var lidt svært at få et billed hvor han tog sig rigtig smuk ud.
Billede
Billede
Senest rettet af Lise Sonne lør 20. mar 2010 14:50, rettet i alt 1 gang.

Re: Min Viggo (katten)

lør 20. mar 2010 14:10

Han ser flot ud. Skønne aftegninger han har i pelsen.. :x-

Re: Min Viggo (katten)

lør 20. mar 2010 14:47

Han er flot. Jeg elsker katte. :x-

Re: Min Viggo (katten)

lør 20. mar 2010 14:54

Jeg elsker også katte, og han ser rigtig skøn og fræk ud.
Måtte desværre af med min dejlige Kaja-kat da jeg flyttede sammen med min kæreste, han er nemlig super allergisk overfor både hunde og katte :(-
Men selvom jeg savner hende, var det nu en meget god byttehandel - når det nu ikke kunne være anderledes :x-
En af mine veninder ville heldigvis gerne have hende, så ved hun har det godt :)-

Re: Min Viggo (katten)

lør 20. mar 2010 15:29

Hvor ser han dejlig ud lille viggo og tak for synet :clap:

Re: Min Viggo (katten)

lør 20. mar 2010 16:33

lisbeth skrev:Hvor ser han dejlig ud lille viggo og tak for synet :clap:


Selv tak - ved hvor meget du holder af katte ;)

Re: Min Viggo (katten)

man 22. mar 2010 13:35

Hvor ser han dejlig og skøn ud, godt har har det godt igen. Det kan være hårdt at være hankat :x-

Re: Min Viggo (katten)

man 22. mar 2010 17:37

Det er også hårdt at være mor til en hankat - gæt hvad jeg lavede i nat ? Spænede rundt i haven i morgenkåbe og vildt hår for at skille mors 'lille Viggo' fra en anden kat ! :-D Håber at naboerne sov, ellers har de da fået sig et billigt grin :)) :))

Re: Min Viggo (katten)

man 22. mar 2010 17:47

Ja jeg ser billeder for mig =)) =)) =))

Re: Min Viggo (katten)

man 22. mar 2010 18:10

Nu må i heller se min Viggo billederne er godtnok 5 år gamel men han er skismer ikke på rat mange billeder.
Billede
De er fra vores sølvbrylup han har lidt mindre hår og jeg har lidt flere kg så det går vel lige op
Skriv et svar