Sommer smykker

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg stemmer i med alle de andre. UHHHHH nogle lækre smykker du har lavet (som sædvanlig). :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
tusind tak for roserne - det er søde ord fra jer. :)-
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Lise: de der store facetslebne Turmaliner- har du flere af dem? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at lave et vedhæng med 1 stor Turmalin og wirewrap i Sterling sølv + tilhørende øreringe. Jeg er nemlig også helt vild med Turmaliner :ymhug:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Lise skrev:Lise: de der store facetslebne Turmaliner- har du flere af dem? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at lave et vedhæng med 1 stor Turmalin og wirewrap i Sterling sølv + tilhørende øreringe. Jeg er nemlig også helt vild med Turmaliner :ymhug:
Har et par tilbage, men det er nogle jeg ikke kan få fat på igen - de kom med min søn hjem fra Indien, så normalt ville jeg sige ja, mennnn jeg har altså svært ved at skille mig af med dem, undskyld , men det vil =(( - iøvrigt er der ikke flere, der er nøjagtig lige store, så det vil være svært at lave et par øreringe :violin: :violin: - undskyld. ( Det var også de suverænt dyreste sten han havde med hjem fra Indien !) ;;) Håber ikke du tager det ilde op ?? ;;)
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Lise Sonne skrev:
Lise skrev:Lise: de der store facetslebne Turmaliner- har du flere af dem? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at lave et vedhæng med 1 stor Turmalin og wirewrap i Sterling sølv + tilhørende øreringe. Jeg er nemlig også helt vild med Turmaliner :ymhug:
Har et par tilbage, men det er nogle jeg ikke kan få fat på igen - de kom med min søn hjem fra Indien, så normalt ville jeg sige ja, mennnn jeg har altså svært ved at skille mig af med dem, undskyld , men det vil =(( - iøvrigt er der ikke flere, der er nøjagtig lige store, så det vil være svært at lave et par øreringe :violin: :violin: - undskyld. ( Det var også de suverænt dyreste sten han havde med hjem fra Indien !) ;;) Håber ikke du tager det ilde op ?? ;;)
Lise det er helt Ok ;)- og jeg kan godt forstå, at du ikke vil af med dem, når det er nogle, din søn har købt til dig. ;)-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Tak for din forståelse :)-
mace
Safir
Safir
mums for nogen lækre ting du her viser :clap:
Brugeravatar
Line Kirk
Perle
Perle
Kontakt:
Totalt fede smykker! Nr.1 er bare super skøn, rigtig frisk og glad i det, lige til at blive i godt humør af :)-
Mvh
Line
Besvar