en knyttet halskæde
Redaktør: rumlebumle
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Fantastisk kæde
Du er jo helt utrolig god til at knytte - jeg er meget imponeret. Tog mig virkelig lang tid før jeg fandt fisken. Har kigget flere gange og tænkt: "hvor pokker er den fisk, de taler om?". Men nu fik jeg lige en aha-oplevelse. Fisken er spottet og den er da for skøn 
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Ha Ha sjovt du nævner fisken Irene, jeg havde også helt vildt svært ved at få øje på den fisk, men så fandt jeg den og den er da helt fantastisk. Jeg har jo sådan set rost kæden, men gør det gerne igen. Det er super godt gået.. 
Rebekka det store grønne oval med mini kugler på - er det hjemmelavet eller hvor har du købt den, er smadder flot....!!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
den er købt i en lille butik i belgien. det er glas og de havde dem i alle farver! har kun købt to i grøn fordi jeg viste ikke helt hvad jeg kunne bruger dem til... nu havde jeg selvfølgelig ønsked flere...Linda skrev:Rebekka det store grønne oval med mini kugler på - er det hjemmelavet eller hvor har du købt den, er smadder flot....!!
hehe det var en leg "find fisken!!" fisken har jeg faktisk taget af igen. den var specialt til en konkurencer og halskæde skulle ligne en sø eller bunden af have med alle dejlige farver og så sovede fisken i mellem alle planter. men jeg vil bruger fisken til en armbånd. jeg har en del af disse træ figurer som egentlig hører sammenild-smykker.dk skrev:Fantastisk kædeDu er jo helt utrolig god til at knytte - jeg er meget imponeret. Tog mig virkelig lang tid før jeg fandt fisken. Har kigget flere gange og tænkt: "hvor pokker er den fisk, de taler om?". Men nu fik jeg lige en aha-oplevelse. Fisken er spottet og den er da for skøn
Ej den er skøn, jeg har ellers ikke kunne se fidusen i knyttede smykker, jeg syntes bare de var kedelige, men det her virklig flot og interessant, jeg må lige tjekke dine andre smykker ud!
Mvh
Line Kirk
Mvh
Line Kirk