Simpelt og forsølvet...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Det er så sund at du ikke vil lave dem i sølv, jeg elsker kobber, men personlig synes at dine sølv ting er meget flottere :ymblushing:
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
nø Camilla, sølv er du også god til !!! den er så smuk (sølv el. kobber) den er som skabt til den briolette.....er det flere stykker du "ruller/snor" og så sætter på efterhånden ?? super smuk :drool:
Det ligner bare en færdig købt perlehætte, über cool. :dance:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Meget flot Camilla :clap:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Super lækre smykker, jeg må se og få det lært :clap: :clap: :-D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Line Kirk
Perle
Perle
Kontakt:
Uha ja de er smukke! Jeg kan nu rigtig godt lide dem i kobber, kobberret er virkelig flot sammen med de grønlige og blålige sten!
Rigtig god dag til jer alle :)-
Line
Brugeravatar
Line Kirk
Perle
Perle
Kontakt:
Jeg kom forresten lige til at tænke på, om det ikke kun er hvis sølvet er stemplet med 925 sterlingsølvstemplet, at det skal tjekkes af ædelsmetal kontrollen. Er du sikker på, at du skal ha` det tjekket eller betale noget, hvis det ikke er sterlingsølvstemplet?!
Sølv fås jo også i mindre rene variationer, som kan være nogenlunde lige så godt som sterlingsølv, det fås også renere end sterlingsølv hvis det endelig skal være, Hill Tribe sølv foreksempel.
Du har helt sikkert tjekket det op med ædelmetal kontrollen, men hvis ikke vil jeg ihvertfald lige råde dig til at skrive til dem, de er flinke til at skrive tilbage! - Og tænk nu hvis du kunne få lov til at sælge dine smykker i sølv også, det kunne sikkert betyde noget for omsætningen.
Mvh
Line Kirk
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Line Kirk skrev:Jeg kom forresten lige til at tænke på, om det ikke kun er hvis sølvet er stemplet med 925 sterlingsølvstemplet, at det skal tjekkes af ædelsmetal kontrollen. Er du sikker på, at du skal ha` det tjekket eller betale noget, hvis det ikke er sterlingsølvstemplet?!
Sølv fås jo også i mindre rene variationer, som kan være nogenlunde lige så godt som sterlingsølv, det fås også renere end sterlingsølv hvis det endelig skal være, Hill Tribe sølv foreksempel.
Du har helt sikkert tjekket det op med ædelmetal kontrollen, men hvis ikke vil jeg ihvertfald lige råde dig til at skrive til dem, de er flinke til at skrive tilbage! - Og tænk nu hvis du kunne få lov til at sælge dine smykker i sølv også, det kunne sikkert betyde noget for omsætningen.
Mvh
Line Kirk
Hvis man sælger sine varer under betegnelsen sølv, skal man være registreret hos Ædelmetalkontrollen, og varen skal stemples med lødighedsstempel og navnestempel.

Den eneste måde at komme udenom Ædelmetalkontrollen er, at sælge dem som forsølvede eller Tibetansk sølv.

Der er en tråd, der hedder Ædelmetalkontrollen, hvor jeg har skrevet en masse om reglerne.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Camilla: super flotte og enkle vedhæng :clap: :clap: :clap:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Shviid
Perle
Perle
Geografisk sted: Grimstrup v. Esbjerg
Super flotte vedhæng, jeg er sikker på konfirmationsgaven nok skal bringe lykke :-bd
Hilsen Sabina
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Havfruen skrev:Super flot og smukt med den form for ophæng til dine perler. og du har rat det er alt for dyrt for dig at gå igang med sølv og hvis de kommer på markedet og du ikke er godkent kan du få en bøde og det er det ikke vær.
Ja desværre... :(- Men engang om nogle år måske når jeg har flere penge at poste i det...
Besvar