Længe siden men nu er her lidt
Redaktør: rumlebumle
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Flotte smykker og skønne farver
Passer lige til årstiden 
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Rigtig flotte sommerfarver!
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Rigtig flotte ting Edith, den store knude abehånden, ved du hvad den koster for så vil jeg da godt bestille et par stykker. Er vild med det du har lavet

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
Jeg kan ikke huske hvad de koster. De er i forskellige farver og størrelser. Men jeg skal gå derned i næste uge og få mål og pris på dem hun har, og så vil jeg gerne sende, hvis nogen skulle ønske at få nogen.anna-edith skrev:Rigtig flotte ting Edith, den store knude abehånden, ved du hvad den koster for så vil jeg da godt bestille et par stykker. Er vild med det du har lavet![]()
tak for svar.. ja jeg prøvede i går den skide abehånd og det gik fint efter cchobbys vejledning men men men de sidste 2 snorer kan jeg ikke stramme lige meget hvad jeg gør!!! ja du må meget gerne kigge hvad de koster og hvad str. er de??
ihh de er fine de glasperler tænkt det er glas det kunne være man skulle forbi hjemmesiden
ihh de er fine de glasperler tænkt det er glas det kunne være man skulle forbi hjemmesiden
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Edith: De basic glasperler på det sidste billede, der skriver du at de er fra perlefest. Nu har jeg prøvet at være inde på hjemmesiden, men jeg kan ikke finde dem. Er det fordi de slet ikke er på hjemmesiden eller er jeg bare helt blind? Jeg er fuldstændig vild med de farver du har lavet dit armbånd i. Sådan nogle perler bliver jeg da nødt til at eje.. 
Jeg kan faktisk ikke huske om jeg har købt dem i hendes fysiske butik i Holstebro, eller over hjemmesiden. Min yngste søn bor jo deroppe, så jeg er ret tit omkring hende, når jeg er på besøg. ( Han forbyder mig at tage hans kone med derop ) men det gør je gnu alligevel ;o))))))))))))))rumlebumle skrev:Edith: De basic glasperler på det sidste billede, der skriver du at de er fra perlefest. Nu har jeg prøvet at være inde på hjemmesiden, men jeg kan ikke finde dem. Er det fordi de slet ikke er på hjemmesiden eller er jeg bare helt blind? Jeg er fuldstændig vild med de farver du har lavet dit armbånd i. Sådan nogle perler bliver jeg da nødt til at eje..
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Åh ja det kunne det godt ligne.. 1000 tak. Jeg må straks ind og bestille