endelig fik jeg lavet lidt

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
WAUW!! Jeg har dyb respekt for dine smykker Mace. De er virkelig virkelig underskønne! Tager det ikke lang tid at lave, eller er du blevet så ferm til det, så du kan det i søvne? Meget meget smukt.. :x-
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da helt op hvor er de lækre ,men ringen er total GUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ^:)^ ^:)^ ^:)^
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
de er bare så flotte ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Charlottes skrev:
miska skrev:Jeg skal på messe i pinsen .. og mangler et display som på det øverste billede .. bare i sort. Jeg kan ikke nå at få det hjem fra USA .. nogle, der ligger inde med et, de vil sælge ..??!! :-)
Miska
Jeg mener de har noget ala i Tomato (i Gentofte). Jeg kan lige kigge på torsdag og så skrive det herinde så du ved om du skal køre dertil. :)-
Kan man købe sådan nogle wigfiduser i Tomato .... og er der ikke af jer "garvede" som kunne lave et lille kursus ???? :D
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
miska
Rubin
Rubin
Charlottes skrev:
miska skrev:Jeg skal på messe i pinsen .. og mangler et display som på det øverste billede .. bare i sort. Jeg kan ikke nå at få det hjem fra USA .. nogle, der ligger inde med et, de vil sælge ..??!! :-)
Miska
Jeg mener de har noget ala i Tomato (i Gentofte). Jeg kan lige kigge på torsdag og så skrive det herinde så du ved om du skal køre dertil. :)-
Tusind tak Charlotte :-)
Anne81
Perle
Perle
Super smukt sæt :-bd
Senest rettet af Anne81 tirs 11. maj 2010 22:51, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
vase
Safir
Safir
Geografisk sted: Randers
Hej mace! Jeg røg da lige herind da jeg så at du havde lavet en tråd..... har helt savnet dine viklinger-de er da bare for..ja.. du ved jo hvad jeg synes;-) Top dollar!
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
av mine fingre..........men hvor er det flot!!! :clap: :clap: :clap:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Kirsten skrev:
Charlottes skrev:
Miska
Kan man købe sådan nogle wigfiduser i Tomato .... og er der ikke af jer "garvede" som kunne lave et lille kursus ???? :D
Jeg tror ikke man kan købe en wig jig i Tomato, men hvis du er hurtig kan vi nå at bestille en med hjem til dig fra FMG og ekstra dimser til.
mace
Safir
Safir
Charlottes skrev:ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Mig være helt vild! Mig glæder mig til migs wigfidus komme hjem for så mig også lave sådan nogle! :drool: :drool: :drool: :D

De er vildt skønne. :x- Må vi ikke se et nærbillede af øreringene? Jeg er vild med tråden der går rundt om men det er svært at se ordenligt.
Selfølgelig må du se et nærbilled, og tusind tak for rosen.
Billede
Besvar