Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv
Skriv et svar

Snik-snak tråden.

tirs 1. jun 2010 17:20

Da flere mener vi mangler en chat, har vi her en tråd til lidt snik-snak om vind og vejr og hvad der ellers rører sig i vores liv som ikke er stort nok til at få dets egen tråd. :)-

Jeg kan jo starte:
Jeg slog lige foden ind i mit bord. AV min ringtå (tåen ved siden af lille-tåen). :(( Det gør mere ondt i den når jeg løfter foden fra gulvet. :-\ Sådan et møg-bord der hopper lige ud foran mig. X( ;)-

Re: Snik-snak tråden.

tirs 1. jun 2010 17:49

Dumme bord X( det gjorde mit bord også engang, og det lige efter at jeg var blevet opereret i tåen av for sa... :ymsick:

Re: Snik-snak tråden.

tirs 1. jun 2010 18:34

Der skete vel ikke noget med bordet ? =))

Re: Snik-snak tråden.

tirs 1. jun 2010 19:07

Danagonia skrev:Der skete vel ikke noget med bordet ? =))


Nej man skal altså passe på sine møbler :-D =))

Re: Snik-snak tråden.

tirs 1. jun 2010 19:35

På et tidspunkt kunne jeg ikke huske hvor jeg havde lagt min ringmandrel og jeg var ved at gå i panik :(( for jeg havde lige fået en ny ide og ledte i hele huset og fandt den i den lille gang og jeg kan overhovedet ikke huske hvorfor den lå der :doh: men så kom jeg i tanke om at jeg havde den i hånden da jeg skulle åbne for posten =)) =)) =)) hvor dum kan man være eller er det de små grå der er ved at melde sig =)) :)) =))

Re: Snik-snak tråden.

tirs 1. jun 2010 19:59

lisbeth skrev:På et tidspunkt kunne jeg ikke huske hvor jeg havde lagt min ringmandrel og jeg var ved at gå i panik :(( for jeg havde lige fået en ny ide og ledte i hele huset og fandt den i den lille gang og jeg kan overhovedet ikke huske hvorfor den lå der :doh: men så kom jeg i tanke om at jeg havde den i hånden da jeg skulle åbne for posten =)) =)) =)) hvor dum kan man være eller er det de små grå der er ved at melde sig =)) :)) =))



jeg kan godt finder på at søger efter min bril i hele huset når jeg har dem på.... tja, lidt forvirret en gang i mellem :D
jeg håber ikke det er de små grå der melde sig fordi det synes jeg er lidt for tidlig :naughty:

Re: Snik-snak tråden.

tirs 1. jun 2010 21:04

Jeg synes det har været en smadder dum dag ..... :(- er med, som rimelig ny, i bestyrelsen for mit dejlige Gospel kor ... men der er bare så meget fnidder, fnadder og nepotisme i det kor. Det finder man ud af, når man har sådan en post. Hvis vores § overholdes er det forkert og hvis de ikke gør er det også forkert ...... rend mig .... Så idag har jeg taget beslutningen, at efter vores store jubilæumskoncert på søndag, melder jeg (og tre andre) os ud af bestyrelsen ....

Re: Snik-snak tråden.

ons 2. jun 2010 07:38

lisbeth skrev:På et tidspunkt kunne jeg ikke huske hvor jeg havde lagt min ringmandrel og jeg var ved at gå i panik :(( for jeg havde lige fået en ny ide og ledte i hele huset og fandt den i den lille gang og jeg kan overhovedet ikke huske hvorfor den lå der :doh: men så kom jeg i tanke om at jeg havde den i hånden da jeg skulle åbne for posten =)) =)) =)) hvor dum kan man være eller er det de små grå der er ved at melde sig =)) :)) =))


=)) =)) =))

Re: Snik-snak tråden.

ons 2. jun 2010 07:44

=)) =)) =)) Bare du ikke glemmer dig selv en dag Lisbeth, eller ikke kan finde Rudi selv om han sidder i stuen =)) =)) =))

Re: Snik-snak tråden.

ons 2. jun 2010 07:45

Charlotte du må opdrage dit bord lidt så det ikke går dig i vejen =)) =)) Håber din tå har det bedre :-D
Skriv et svar