Her kan der oprettes links, man anbefaler, det skal helst have noget med håndarbejde/hobby at gøre, men ellers ser vi hen ad vejen hvad der kommer på.
Skriv et svar

Ny webshop

ons 10. mar 2010 08:58

Nu har jeg smugkigget på jeres forskellige hjemmesider/shops og jeg må sige at de er rigtig fine :)- Det er et meget stort arbejde at lave en shop, jeg har selv lige lavet en ny webshop og jeg er slet ikke færdig med den endnu :ymsigh: Der er godt nok mange ting man skal have på plads, men nu er siden næsten færdig og hvis der var nogle som kunne have lyst til at kigge lidt derind og evt. give mig noget kritik ville det glæde mig meget. mvh Eila
http://www.ejsmykkedesign.dk

Re: Ny webshop

ons 10. mar 2010 09:07

Flot hjemmeside :clap:

Re: Ny webshop

ons 10. mar 2010 10:00

Hej Elia jeg har lige været inde på din hjemme side det er nogle fine ting du laver. men du har et problem du må ikke skriv sælv hvis det ikke er sælv så skal du skriv at det er forsølvet eller sølv farvet. Det er for din egen skyld at jeg skriver det. Du skal være godkent af metalpolitiet (ædelmatalkontrolden) for at motte skrive sølv. vi har nogle tråde som omhandler dette her inde et sted . du kan få bøder og alt mugligt andet skidt ud af det. Så jeg vil råde dig til at lave sølv og guld om til det der nu er . håber ikke at du bliver ked af det for det er ikke min mening, men der er mange regler at skulle sætte sig ind i når man handler med smykker af ædelmetald

Re: Ny webshop

ons 10. mar 2010 12:49

Hvor er din webshop flot, flotte farver og flot design. :clap: :clap: :clap:

Og til lykke med din shop :ymhug:

Hvilken udbyder har du købt shoppen hos? - der er nogle virkelig flotte funktioner i shoppen :x-

Er du registreret hos Ædelmetalkontrollen?
Hvis ikke, må du ikke bruge ordene Sølv og guld, men kun forsølvet eller forgyldt eller tibetansk sølv og tibetansk guld. Du skal sørge for at få det bragt i orden, ellers kan du få en bøde.

Og så bør det fremgå af din hjemmeside, hvordan man skal betale.

Har du styr på, at du overholder alle købelovens regler? Jeg har ikke læst alt på din hjemmeside, men du skal være sikker på, at overholde købeloven, da overtrædelser kan medføre meget store bøder.

Du er velkommen til at spørge :x-

Re: Ny webshop

ons 10. mar 2010 14:40

Tillykke med din nye shop - den er rigtig flot og dine smykker er også rigtig lækre :ymhug:

Re: Ny webshop

man 2. aug 2010 12:23

Tusind tak for de mange pæne ord og gode råd, jeg vil straks få rettet de ting som I har nævnt. Jeg mener kun det er nogle enkelte steder at jeg ikke har skrevet forsølvet eller forgyldt :think: mvh Eila

Re: Ny webshop

man 2. aug 2010 12:53

Jeg glemte lige at svare dig Lise på spørgsmålet omkring webshop udbyderen, det er en gratis webshop fra www.shoppinnet.dk, mvh Eila

Re: Ny webshop

ons 4. aug 2010 09:55

Den er jo genial den host, og hvis man betaler lidt slipper man for alle andres reklamer

Hvordan har du fået dit eget domænenavn påført det havde jeg lidt svært ved at finde ud af

Mvh Jane

Re: Ny webshop

søn 8. aug 2010 14:21

Der er mange rigtig lækre smykker!
Det ser virkelig spændende ud, og held og lykke med shoppen :)
Skriv et svar