Pastamaskine
Redaktør: rumlebumle
Tak skal du havae det er jeg glad for at høre je
g kan jo lige så godt lære af dine efaringer som selv at skulle opfinde den dybe terlatken hver gang. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Det var så lidt, du spørge bare hvis du har brug for hjælp. Er det måske en god ide at have en specielt emne til fimospørgsmål?
Jeg hved ikke hvor mange der er som synes det er hygeligt at lege med fimo. Men det kunde da være at det er en god ide at få samlet fimoen i sigen egen gruppe
så er det nemer at finde det nu hvor der er så dejlige mange der er begynt at bruge (vores )Lenes forum. Så vit jeg kand finde ud af er det mest i udlandet hvor fimoen er anderkent som sigen egen kunst art. Der er ikke mange der laver noget som bliver vist frem her i landet.
Kærlig hilsen

Det synes jeg var en god ide... Foreslår lige Lene det