Her kan du skrive om alt hvad der har med fimo arbejde at gøre
Skriv et svar

Mine første canns

tirs 28. apr 2009 15:38

Her er de canns jeg lavede før jeg fik maskine
Billede
Og her de canns jeg har lavet efter jeg fik maskinen
Billede
Jeg må indrømme at det er noget nemmer at lave dem efter at jeg fik maskinen. Jeg får ikke så ondt i mine arme og skulder nu.
Jeg har også lavet nogle perler men de kommer sener. Det ene hold ligger i tromlen og det andet hold vil jeg lige have bagt først.

Re: Mine første canns

tirs 28. apr 2009 15:47

Najjjj, hvor er de bare flotte, Kirsten, det er du ski go' til, det er da helt vildt. :-bd :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: @};- @};- @};-

Re: Mine første canns

tirs 28. apr 2009 15:50

Tak skal du have :ymblushing: ja de nederste er de bedste nu skal jeg bare til at bruge dem. :whistle: Så jeg kan få købt noget mere fimo så jeg kan lave nogle flere. :)-

Re: Mine første canns

tirs 28. apr 2009 16:17

Hov hov Kirsten. De er bare flotte. Utroligt at det kan lade sig gøre. Super :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Re: Mine første canns

tirs 28. apr 2009 16:19

Hold da op hvor er det flot dyb respekt ^:)^ ^:)^ ^:)^ ih altså total sejt :clap: du kan købe fimo hos Dorit men hvordan sulen laver du de sorte streger / små bitte på det øverste foto nr 2 fra venstre skære du de små riller

Re: Mine første canns

tirs 28. apr 2009 18:32

tak for at i synes det ser godt ud. Nej det er samlet i fler lag og så lagt sammen og der efter rullet til det har den størgelse jeg synes men det er nok noget af de du vil lære når du kommer på kursus. der er ikke altid jeg ved hvad jeg gør. men jeg har kikket på rigtig mang sider om hvordan det kan gøres og så prøver jeg noget og dur det ikke bliver det jo ikke vist frem. HI HI

Re: Mine første canns

tirs 28. apr 2009 18:48

den sidste blomt er rigtig rigtig god! :clap:

Re: Mine første canns

tirs 28. apr 2009 21:06

Super flot Kirsten!! Glæder mig til at se de færdige perler...

Re: Mine første canns

ons 29. apr 2009 08:17

ja Camilla, sådan har jeg det også.....rul tril og form - så vi kan se nogel flotte perler ;o)

Re: Mine første canns

ons 29. apr 2009 10:24

Tak skal i alle have :ymblushing: så må jeg jo til at tril og se hvade det kan blive til. :whistle:
Skriv et svar