Dato og tid er tors 28. mar 2024 12:33

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Vase
Indlæg: tirs 19. okt 2010 13:24 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Vase er mit mellenavn. Til fornavn hedder jeg Joan.
40 år og lidt mere...Papmor og sambo i alt for lille bolig med alt for mange ting. (mine haha)
Kristen. Elsker standup.
Førtidspensionist og tit stresset- dermed også ustabil her og i livet. Jeg lider af 2 søvnforstyrrelser...deraf stress...og deraf en mega generende dårlig hukommelse, som jeg bruger meget energi på... (gøre ting om og om igen osv.)
Tilbringer groft sagt halvdelen af året i haven, den anden halvdel med perler. Er med på flere fora vedr. begge dele.

Orker desværre ikke så meget socialt og har ikke kørekort til vores bil. Har derfor svært ved at deltage i sammenkomster selvom jeg gerne vil. Til gengæld er jeg født med et godt humør og en vis portion optimisme, og keder mig aldrig! Har masser at se til herhjemme!

Elsker at få ideer og læse/høre om andres.

Går op i genbrug på flere planer. Til mig selv, til andre, for miljøet, til fattige familier i Bosnien, til sjov og til glæde.
Et "kup" kan gøre mig helt høj hvad enten det drejer sig om noget jeg/vi selv mangler eller noget jeg ved en anden har brug for.

Jeg elsker at give væk når ellers ikke selv processen er for svær for mig (fysisk), og jeg tror på at "alt hvad du giver ud kommer tilbage". Godt som skidt. og at intet er tilfældigt i mit liv.

Jeg modtager mange fine gaver og ord for andre. Og det gør mig GLAD. Jeg ønsker at jeg kan blive endnu bedre til at returnere glæden til"afsenderen"- som regel er det bare andre end afsender jeg ender med at give ud til. Måske skal det bare være sådan?

Sortering af næsten hvad som helst og havearbejdet i min stille kolonihave giver mig den ro jeg hele tiden behøver.
Derfor har jeg også en drøm om en dag at være i stand til at lave en lille perlebiks på nettet hvor jeg hjemtager perler fra udlandet og sælger det videre i små portioner. På den måde kan jeg komme til at sortere alle de perler jeg vil og få dem videre i systemet hvor de kan blive brugt-samt få dækket mit eget perleforbrug og holde en fast lav pris på det jeg sælger. (engle).

Ikke for pengenes skyld...en for at kunne sortere/beskæftige mig med noget stillesidende roooligt, når jeg indimellem rammer stress muren.

At jeg staver ad helvedes til skyldes min dårlige hukommelse, en pc med meget flade taster, iver og nogle gange træthed. I virkeligheden er jeg nemlig en ordfreak der bare ikke kan stå for et godt ord eller en god sætning. Derfor standup freak;-)

Læste disse ord forleden..og hvor er de sande!
Lykken er ikke at gøre det du elsker... men at elske det du gør.

Det var så lidt om mig ;)

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Vase
Indlæg: tirs 19. okt 2010 14:29 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
og velkommen - altid fint at høre en lille historie om folk. @};-

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Vase
Indlæg: tirs 19. okt 2010 14:30 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Skønt at høre lidt om dig Joan, selv om du har været med et stykke tid, er det aldrig for sent at fortælle lidt om sig selv. :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Vase
Indlæg: tirs 19. okt 2010 16:16 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
dejligt at høre lidt om en af de gamle piger på forat.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Vase
Indlæg: tirs 19. okt 2010 18:18 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Indlæg: 986
Geografisk sted: Nordsjælland
Ja - tak for din historie. Den kan aldrig komme for sent. :p
Altid rart med ny viden om folk... @};- @};-

_________________
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Vase
Indlæg: tirs 19. okt 2010 19:36 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Indlæg: 1417
Geografisk sted: Virum
Hvor er det hyggeligt at læse om dig, selvom jeg jo føler jeg "kender" dig. Skal man sige velkommen til dig?? :D :D :D

For så velkommen :ymhug: :ymhug: :ymhug:


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Vase
Indlæg: tirs 19. okt 2010 21:51 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
Hahah tak. Men det var nu ikke for at fiske efter en velkomst jeg skrev;-)

Mere det at jeg bemærkede at der dels er mange "nye" siden jeg sidst har været her...og dels fordi jeg læser i andres præsentation med velbehag;-)

Især var det Ravens fortælling der slog mig. Hende har jeg jo mødt (men ikke talt direkte med) på et andet forum gennem længere tid, men da hun skrev en præsentation gik det lige op for mig at der er meget man IKKE ved om andre forum-medlemmer-især når man ikke deltager i snakke/hyggeforum et given sted. Derfor besluttede jeg selv at blive lidt mere meddel som..

Og så er der det med min dårlige hukommelse/stress som jeg efterhånden er træt af at skrive både her og der, men på den anden side har brug for at i ved mht. aftaler, at mødes og hvorfor jeg nogen gange er så langsom om at få noget gjort/lavet indenfor emnet herinde...perler.

Ps: jeg er da lidt skuffet over at der ikke var en netpartner perlesalgsfreak der meldte sig på banen. =))

Håbede jo lige at der sad en derude der var god til at håndtere udenlandshandel og passe salg mv. men som ikke gad at sortere. :)) You can't win them all...... :-D

Tak for velkomster og kommentar under alle omstændigheder. Det varmer alt sammen. :ymhug:

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Vase
Indlæg: ons 20. okt 2010 01:40 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
vase skrev:
Derfor besluttede jeg selv at blive lidt mere meddelsom...


Og det er dejligt, synes jeg, for det er rigtigt rart at vide lidt mere om folk, end bare at kende deres brugernavn. Selvfølgelig finder man ud af en del undervejs, men det tager ofte ret lang tid i et forum.
Så tak fordi du skød genvej for os "nye".

BilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
 Titel: Re: Vase
Indlæg: man 8. nov 2010 03:03 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
;)

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
 Titel: Re: Vase
Indlæg: lør 22. jan 2011 20:03 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 7. apr 2009 15:09
Indlæg: 394
Geografisk sted: Randers
billedtest:
Hej hvis du lige kigger ind her;-) Kan du se billedet herunder?
Billede

Vh Vase

_________________
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker