Min Jul2011-gaver projekt

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

AnqelxDeluxe
Perle
Perle
Beklager jeg trådt nogen over fødderne her. Har valgt at lad mig slette, da jeg virkelig ikke har bruge for at lade mig svine til ved at fortælle om min projekt..
Jeg har på INGEN måde opfordret folk til og give mig ting... men hvsi man har LYST at støtte mig så måtte man gerne det..

Men det er åbenbart noget forkert jeg har gjordt her. Så undskylder mange gange - ville ikke gør oprører herinde.
sumadesign
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Århus v
Kontakt:
nej jeg tror ikke du skal tage det så tungt som sagt viljeg stadig gerne give dig noget af det min datter er blevet for stor til
Susanne
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Hvis ikke det er at opfordre folk til at give dig noget når du sidder her og tigger, hvad vil du så kalde det???

Men jeg tror ikke du har forstået budskabet. Der sidder folk i hele verden inkl i vores lille land der ikke kan få pengene til at slå til på hverdags ting såsom mad, husleje osv. Og det eneste du tænker på er at få fat i en masse perler (som du iøvrigt har så vildt mange af). 8-|
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
jcsmykkedesign
Perle
Perle
Kontakt:
Nu har jeg oplevet det med! Det her forum tro jeg ikke jeg gider at være med på da mange indlæg som ikke har en særlig rar tone. Jeg troede at det var for hyggens skyld i at i allesamme var her.
Jeg gider ikke at være her mere, farvel. [smilie=xmasruinedf.gif]
Billede
Smykker skal komme fra hjertet
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
jcsmykkedesign skrev:Nu har jeg oplevet det med! Det her forum tro jeg ikke jeg gider at være med på da mange indlæg som ikke har en særlig rar tone. Jeg troede at det var for hyggens skyld i at i allesamme var her.
Jeg gider ikke at være her mere, farvel. [smilie=xmasruinedf.gif]
Ja tonen kan være hård
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Jo vist tonen kan være hård, men at sige "så går jeg" lyder en anelse tøsefornærmet og det bringer af og til det værste frem i folk som præcis er årsagen til man går.

Jeg studsede også indlægget, måske det ikke er forklaret helt til fulde siden der er nogle der reagere positivt og andre negativ, måske en ny forklaring.

Jeg er i og for sig ok med at Angelxdeluxe fortæller om HENDES projekt, jeg kan ikke forstå hvordan man i et år vil samle sammen til noget (det er lidt uklart hvad) for at pakke det op til julen næste år. Men stoler på Angel selv ved det og det kan hjælpe hende.

Jeg ville måske finde det mere hjælpsomt (da jeg selv har brug for adspredelse eller at abstrahere som jeg også kalder det) at gøre det hver dag eller tæt der ved frem for at samle sammen et helt år for at kunne pakke en masse ting op EEN dag ud af de 365 som er gået!

Men jeg vil ikke gøre mig klog på projektet og hvordan det ville virke for andre, blot det ikke ville virke for mig. Jeg forstår ikke helt du har slettet din salgstråd, hvis det er din kærestes oprydning fra hans butik.. tror måske folk studser over logikken og ikke insinuere du ikke har rent mel i posen..

Jeg synes ikke du har gjort noget forkert, omend jeg forstår godt folk reaktioner positive såvel som negative.. det skyldes (tænker jeg) at der ikke helt er forklaret hvilken forskel det præcis vil gøre for dig Angel og hvorfor.. så er det man læser det som man opfatter det i stedet for at læse det som DU, Angel mener det. Ikke du skal forsvare eller hvad vi skal kalde det, men hvis nu du forklarede ville du måske kunne bringe kritikken til skamme hvis ikke er det jo svært at gøre noget ved det om ikke andet.. Kan du følge mig?
canto
Perle
Perle
Jeg vil også godt give mit besyv med til denne forvirring,jeg syntes ikke at
der er noget galt i at lave sådan et projekt,og at fortælle om det er da også i orden
man kan da bare lade være med at give noget eller svare,men jeg giver ret i at
tonen ikke altid er rar herinde ,jeg er jo mest kikker og "lytter" men når det bliver
væmligt at høre på så må jeg lade mig høre,jeg syntes at det er ærgeligt at det er
sådan,er der ikke en administrator der kan holde god tone herinde.

Hilsen Canto
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
AnqelxDeluxe skrev:Men det er åbenbart noget forkert jeg har gjort her. Så undskylder mange gange - ville ikke gør oprører herinde.
Nu er det jo ret svært at gøre noget forkert, når der ikke er nogle regler, så du har ingenting at undskylde og ingenting at være ked af. Lav du bare din salgstråd igen (jeg nåede nemlig ikke at nærstudere den :)) )

Selve projektet har jeg, som flere herinde, lidt svært ved at forstå. Her ville det holde til max 5 minutter efter den første ebay-pakke var ankommet. Jeg ville også have lidt svært ved at feedback'e, når jeg ikke havde tjekket tingene, men det viser jo bare, hvor forskellige vi er herinde.
Du skal i hvert falt have held og lykke med projektet, og jeg glæder mig til at se, om pakkebjerget virkelig holder sig i org-emballagen helt til jul =))
Charlottes skrev:Hvis ikke det er at opfordre folk til at give dig noget når du sidder her og tigger, hvad vil du så kalde det???
Tja, teoretisk kan man vel kalde det en genbrugs-service. Nu ved du, hvor du kan aflevere overskud, HVIS du skulle få brug for det :D ;)-

Jeg læser ikke det Ps som noget der hænger decideret sammen med projekt-forklaringen.
Og set på den måde, virker det altså ikke "tigger-agtigt" på mig, men bare som en strøtanke...
jcsmykkedesign skrev:Nu har jeg oplevet det med! Det her forum tror jeg ikke jeg gider at være med på da mange indlæg som ikke har en særlig rar tone. Jeg troede at det var for hyggens skyld i at i allesamme var her.
Det er vi da også. Og for udfordringerne. Og for råd og vejledning. Og for inspiration. Og for meningsudvekslinger.
Og for at have det sjovt i et frit forum.
Engang imellem kommer der så et indlæg, der måske kunne have været formuleret lidt mere diplomatisk, eller som måske ikke skulle have været skrevet, men det er lidt den "risiko" vi løber, når ordet er frit og alt må diskuteres (og i langt de fleste tilfælde ender det jo heldigvis i fred og fordragelighed).
Jeg synes, friheden giver et interessant forum (vi kommer i hvert tilfald vidt omkring), og ét enkelt "mavesurt opstød" hist og her, taler jo ikke for flertallet.
jcsmykkedesign skrev:Jeg gider ikke at være her mere, farvel. [smilie=xmasruinedf.gif]
Men hvad nu, hvis vi ikke vil af med dig? :-D

Billede
Billede
AnqelxDeluxe
Perle
Perle
Det er fint at komme med kritik, men ikke på den måde at man sviner personlig folk til...
Man kan spørg hvis der er noget man ikke lige forstår eller om der er noget man har misforstået.

Projektet er sat til for at sætte mig et mål for det kommende år og ikke for at få gratis ting?! Jeg vil på ingen måde tigge om at nogen giver mig ting - men blot for at oplyse at man er velkommen til at gi' en hjælpende hånd hvis man har LYST.
Så senest som i denne måned er en af vores nærmste gået bort og det er kun en ting af rigtig mange ting som er årsagen til at kroppen ikke vil mere. Derfor ville jeg satte mig et mål for at holde mig oppe når alt andet ikke virker...
Og jo jeg er skam i behandling, men det varer nogle år endnu før jeg kan sige at jeg er fuldt rask igen. Men netop fordi jeg har sådan en lav ''at stole på en selv'' og jeg hurtigt giver op, vil jeg derfor prøve at hjælpe det med sådan en langvarende projekt med at stole på en selv og med at holde ud til enden.

Ang. salgstråd har jeg også valgt at slette netop fordi folk får en forkert indtryk af den her tråd og salgstråden. Penge går IKKE i min/ vores lomme - det er min kæreste firmaets penge. De ting som jeg selv sorterede ud af mine gemmer er ting som jeg har samlet igennem et år fra de tider hvor vores økonomi så lidt lysere ud.. Men fordi julen smadret vores budget igen, blev jeg nødt til og få sorteret ud i mine gemmer. Og jeg har måske kun 10-12 strenge og lidt andet jeg kunne tage fra...

Jeg vil skam heller ikke have medlidenhed, medfølelse, opmærksomhed osv. Men jeg har virkelig ikke kræfter til også at slåes med at forsvar mig men jeg kan altså heller ikke bare lad det gå forbi mig?! At jeg ligefrem skulle skamme mig over at have oplyst at hvis man gerne vil hjælpe så er man velkommen til det. Det er der hvor min grænse går... at blive personligt svinet til... For hvilken grund??? Hvad er det jeg ikke burde have skrevet herinde???

Indlægget var ligeså meget for mig som en ''reminder'' som også for andre som måske vil følge projektet med.

Men det var ikke mening i at jeg ville træde nogen over fødderne og det må i altså undskylde hvis jeg har gjordt det.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
SUK! Nu igen synes der har været meget af den slags her på det seneste. Vi har faktisk altid haft det rart herinde, og kutymen har været at hvis man ikke syntes om indlæg som netop dette, så kommenterede man det bare ikke. Måske vi kunne prøve at få det genindført... Jeg har absolut ingen holdning til diskussionen, andet end at jeg synes en sober tone, der ikke får folk til at forlade forum var at foretrække.
Besvar