Hvor jeg føler med dig, men som BlueRaven rigtig skriver, det er den tid I har haft sammen der tæller
Ja ord er svære i denne stund
Vi mistede et kært familiemedlem juleaften også til cancer og han skal bisættes i morgen i Sverige jeg gruer og er meget tom indeni, men ved at han er sparet for mange smerter og det gik også stærkt 4 uger fra han fik det at vide
Hej Mace.
Åh, hvor jeg føler med dig. Du må huske på alle de fantastiske stunder og oplevelser i har haft sammen. Også selv om det, i alle tilfælde lige nu, bare gør tabet endnu større. Og, allesammen - vi skal huske at være der for dem vi elsker, vi ved jo ikke hvornår vi ikke længere har muligheden.
Jeg føler med dig Mace ,men igen må man også følge fam. ønske og desværre nåede du ikke at se hende til sidst ,men husk så på alle de gode minder I har haft igennem tiderne og måske skulle du skrive et afskedsbrev og få dine tanker skrevet ned for det kan hjælpe meget lige i nuet.Der vil også komme en lang periode med tårer og tanker og et lille smil når du tænker på alt det I har oplevet sammen Jeg sender mange tanker til dig
Min veninde vil ikke have besøg i øjeblikket og det har jeg det svært ved ,men så skriver jeg lidt ned i en bog som jeg er ved at lave til minde om hende og som jeg senere kan tage frem og læse når den tid kommer og det hjælper mig pt når jeg er lidt nede.
Jeg skal ikke gøre mig klog på dette, men måske det var bedst du ikke så hende, sådan du ikke har det minde med hende ligge på sit dødsleje. Min bror, så min mor ånde ud og dø. Også af cancer og han har svært ved at håndtere det minde.
Ved du ikke har set hende sådan, kan du måske have nemmere ved at huske de ting som du elskede din veninde for.
Du har endnu en mulighed for farvet til begravelsen.
Jeg forstår godt du sidder med en masse følelser der er svære at håndtere. Måske det forkerte tidspunkt at sige dette på, men skulle du få brug for at snakke med en professionel, har du mulighed for at få tilskud til nogle timer hos en psykolog. Det kan være meget hårdt at miste også for veninder.
Men giv dig tid til at tude, hvis du har brug for det, mærk savnet, tænd et lys, gør noget din veninde ville synes om, fx forkæle dig selv lidt eller se en film I måske har delt. Men pas på dig selv Mace.
Du har min fulde medfølelse.... døden er så endelig og afsluttende og det er forbandet at man ikke nåede alt det man egentlig gerne ville...... derfor bliver du nødt til at glæde dig over den tid, der var og måske også støtte den familie, der har tabet endnu mere inde på livet. Mange herfra også
Kære Mace selvom jeg ikke er en af de mest aktive her på forummet hvad smykkefremstilling angår
så er jeg herinde hver eneste dag,for at læse og kikke,jeg føler også med dig og med venindens familie
men hun har fået fred og er skånet for de sidste smerter.Jeg bliver vred og arrig over at vi ikke bliver
taget alvorlige når vi kommer til lægen ,vi kender da vores krop og ved hvilke signaler den sender når
der er noget i vejen,og scanninger burde jo kikkes grundig efter så det er utroligt af det ikke blev op-
daget for de 2 år siden,føj hvor må de involdverede læger have det skidt.
Kære Mace. Ord i denne tid er fattig, men sender dig masser af gode tanker. Har selv lige været i samme situation, men min svigerdatters mor som kun blev 40 år ung.
Sender dig en buket af disse dejlige blomster
Mace, det gør mig bare så ondt at høre med din veninde.. Jeg fik helt tårer i øjnene bare ved at læse det.
Og du skal bestemt ikke undskylde, det er kun dejligt at vi alle har mulighed for at kunne " lufte " lidt ud..
Mangler ord for det jeg egentlig ville skrive.. Men du får lige et stort cyber knus her fra..