Sygdom!!

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
cagerbaek
Perle
Perle
Geografisk sted: Sydvestjylland
Pyhaa synes godt nok vi har været ramt herhjemme. Først så var min pige syg, det var heldigvis hurtigt overstået og tog kun et par dage!!!
Ugen efter blev min søn syg og det var lidt sejere, han lå syg hele ugen. Da han endelig fik det bedre, ja så røg jeg selvfølgelig ned. Troede først det var en hård omgang influenza, men fik det virkelig dårligt og endte med slet ikke at kunne få vejret.

Tog til vagtlæge fredag aften, men han kunne ikke høre noget på mine lunger - jeg kæmpede mig så igennem lørdagen, men blev simpelthen panisk om aftenen, da jeg skulle i seng, fordi jeg slet ikke kunne få luft.
Ind til vagtlægen igen, han kunne stadig intet høre på mine lunger - men han indlagde mig, da han mente, jeg kunne have svineinfluenza. Så jeg røg i isolering og blev podet og det hele. Lægen på afdelingen var noget i tvivl og ville derfor have et røntgenbillede af mine lunger og det var heldigt. For det viste at jeg havde en kæmpe lungebetændelse. Så jeg røg i stærk antibiotisk behandling med det samme og var indlagt i nogle dage, så jeg kunne få behandlingen direkte ind i blodet. Herefter fik jeg en stærk dosis i piller, som jeg skulle tage i 7 dage. Samtidig fik min mand influenza, så vi var pænt ramt. Men nu efter vinterferien er vi alle kommet ovenpå igen - så skønt :-D

Derfor har jeg ikke været herinde de sidste uger...

Knus Chris
Ord er ikke andet end bobler på vand men gerninger dråber af guld.
Pia
Opal
Opal
det var da lidt af en omgang! godt du er ovenpå-
lungebetændelse- hvorfor tog det så lang tid for systemet at finde ud af det?
Billede LOKE'S GHOST
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Ja hold da op hvor har I været hårdt ramt. Utroligt de først finder ud af din lungebetændelse så sent, men godt at høre I er ovenpå igen.. :ymhug: :ymhug:
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
godt at de er ved at komme dig og forsat gode bedring til dig. :ymhug:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Sikke dog som i har været ramt. Dejligt at i alle er ovenpå igen.
Hvis du får hostesaft med opium fra lægen, kan jeg fra egen erfaring fortælle at hvis man nipper til en spiritus shot (fx. vodka, eller rom brugte jeg) Så virker den lige så godt mod hoste, som hostesaften.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
hold da op i har været hårt ramt. JEg vil ønske jer god bedring.
Hilsen Smykke damen
Besvar