Dato og tid er tors 28. mar 2024 23:00

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør 5. mar 2011 16:51 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Jeg ville gerne overtage bytte bytte, der ellers er stemning for det

Jeg synes ikke der sker så meget her på siden for tiden, måske der kommer lidt gang i den nu hvor solen titter lidt frem ;)

Men er der stemning, også mener jeg en 7 stykker der gerne vil være med til bytte, bytte vil jeg gerne overtage, hvis ikke der er andre der synes de vil altså..


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. mar 2011 17:55 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Indlæg: 1215
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg vil gerne være med, har bare ikke energien til at stå for det, svare på beskeder og sende frem og tilbage for folk.

_________________
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. mar 2011 18:16 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Jeg vil også gerne være med igen :clap: ,men syntes bare at det er så ærgeligt når der ikke bliver lavet noget af det man sender og det har jeg været ude for op til flere gange og( jeg har virkeligt sendt nogle lækre sten) ,men igen kan der være forskellige årsager til det ,men så syntes jeg bare at man skal oplyse om det så tidlig som muligt ,at man ikke kan nå det eller lign. ,så afsenderen ikke venter i spænding ( mig selv)og så evt.vise noget senere og oplyse at det er fra bytte byt fra den eller den måned.Jeg syntes det er en rigtig god ide med bytte byt og jeg venter altid i spænding på når brevet kommer. :-D
Super dejligt at du vil overtage.
Jeg syntes også at man godt kan skrive afsender på, for vi skal jo gætte alligevel og så er man sikker på at det er den rigtige porto. og at det også skal være forskellige modtager hver måned .Det er bare et forslag ,men hvad siger I andre?

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. mar 2011 18:28 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Susanne: Jeg har fuld forståelse for du vælger at passe på dig selv og sige fra her. Det skal du kun have et skulderklap for det er helt sikkert! Jeg vil gerne overtage.

Lisbeth: Jeg har det på nøjagtig samme måde som du. Jeg har på det andet forum selv siddet og ventet og ventet også sker der ikke noget..

Jeg vil kun overtage hvis det her er noget folk gerne vil, for vil ikke sidde og halvdelen alligevel ikke får postet noget her.

Jeg har fuld forståelse for der en måned bare er for meget at se til, men synes man så skal melde ud man desværre ikke får lagt billeder op så snart man er klar over dette er tilfældet.

Hvordan med regler? Er det et bestemt regelsæt eller er det den som står for det som fastsætter reglerne?

I så fald, kom med jeres bud..

Man skal jo ikke sende grimme, itu revet materialer eller plastik, men det går jeg lidt ud fra er en selvfølge..

Det eneste er egenlig at hvis man gentagende gange melder sig til, men ikke poster så bliver man udelukket en periode, eller er det for skrapt?


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. mar 2011 18:54 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Jeg syntes at den der står for det skal lave reglerne og så må man overholde det :-D

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. mar 2011 19:13 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Behøver det kun være en måned. Man kunne for eksempel have 2 måneder, så det blev 6 gange på et år. Der er jo også sommetider andre konkurrencer og andet.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. mar 2011 20:19 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Indlæg: 658
Jeg havde tænkt at var det gentagende gange det skete uden rimelig grund, ville det være udelukkelse på 3 måneder, men synes det er lidt hårdt, men fair.

Jeg er ikke så meget for alt for mange regler, men synes også det skal fungere på alle.

Da vi allerede har den 5. marts er det næsten for sent at skulle sende, så jeg sætter en post op om bytte, bytte sidst på måneden, altså bytte bytte April :) Så ser vi hvor mange der vil..

Glæder mig, synes det er en genial ting at udfordre hinanden på den måde. Og det er smadder hyggeligt!


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 5. mar 2011 20:24 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Indlæg: 986
Geografisk sted: Nordsjælland
Dejligt at du vil overtage - jeg er frisk igen. :D

_________________
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: søn 6. mar 2011 14:41 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
Indlæg: 614
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg vil også gerne være med ;;)

_________________
Bettina


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 8. mar 2011 12:14 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Indlæg: 620
Jeg er også frisk på en gang byt i april måned.

_________________
Knus fra Katja


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker