Renoverings projektet...

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
jeg laver jo ikke smykker for tiden, men i skal da ikke snydes for at se hvad det så er jeg laver i stedet :-D Vi er i gang med at renovere vores nye hus, og vi er startet i husets største rum, nemlig stuen...

Da vi flyttede ind var tapet hullet og faldet af rundt omkring, så vi startede med at dampe det hele ned

Billede
Billede
Billede

Som man kan se på det sidste billed var der træpaneler under noget af tappet, og det må man ikke tapetserer på, så derfor satte vi gipsvægge op på dem...
Desuden har vi pillet reblisterne i loftet ned, der skal trælister op i stedet.
Her i weekenden fik vi så tapetseret;

Billede
Billede
Billede

Som I kan se er gulvtæppet også fjernet. Næste weekend skal vi ligge parketgulv og weekenden efter laver vi finish med lister, dørkarme og den slags og så kan vi endelig flytte ind i stuen. Næste rum er mit nye værksted som lige nu fungerer som vores midlertidige stue...

Billede
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
GOD ARBEJDSLYST!
:ymapplause: :-h :-bd
Carpe diem!
Mkh. PIa
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
WOW det er godt nok en stor styk arbejder men jeg går ud fra du nyder det helt vild, ikke? Da det er dit helt egne hus... Savner du at laver smykker eller har du det simpel hen for travlt?
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Becca T skrev:WOW det er godt nok en stor styk arbejder men jeg går ud fra du nyder det helt vild, ikke? Da det er dit helt egne hus... Savner du at laver smykker eller har du det simpel hen for travlt?
Det er et stort arbejde, men ja det er dejligt at vide det er ens eget hus man gør det for. Jeg savner rigtig meget at lave smykker faktisk, så glæder mig til vi er færdige :-D
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hvor ser det bekendt ud. Vi startede på samme måde i 2009, i husets største rum, stuen, ned med tapet, "udretning" af vægge, spartling osv. Har en super dejlig stor stue nu. og det kan jeg se i også har.

Men hvor ser det fedt ud. Og sød hund i har.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Stort projekt Camilla, men hvor er det dejligt når det er for en selv man laver arbejdet. Stort tillykke med Jeres nye hjem. Glæder os til du er tilbage med dine kreationer. :D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Ja i har da nok at rive i lige nu , men det ser ud til at blive dejlig når i er færdig så det er ald slidet vær.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
god fornøjelse med ase maseriet.....men det skal da nok blive flot og lækkert nåri er færdige. :dance:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Arhhh, jeg føler med jer, det er en ordenlig mundfuld,
men man blir så glad hvergang der sker et fremskridt.
OG så er det jeres EGET :dance: [smilie=dannebrog02-medium.gif] :dance:
Ja, jeg ønsker jer også god arbejdslyst
og glæder mig til at du kommer igang med din smykkekunst igen :x-
Brugeravatar
cagerbaek
Perle
Perle
Geografisk sted: Sydvestjylland
Sikke da et arbejde, men det skal nok blive rigtig godt, når i er færdige:0)

God arbejdslyst :-D

Knus Chris
Ord er ikke andet end bobler på vand men gerninger dråber af guld.
Besvar