Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Maj konkurrence. Stjernetegn....

tors 12. maj 2011 19:41

Jeg har faktisk lavet skitser til et, men tiden har ikke været til at lave det færdigt...

Re: Maj konkurrence. Stjernetegn....

man 16. maj 2011 10:59

Nu har jeg valgt præmierne, bliver perlemors strenge. Farven vælges lidt efter vinderens "normale" farvetema. Så derfor er der ikke billeder på.

Re: Maj konkurrence. Stjernetegn....

man 16. maj 2011 11:29

onyx- som løvens sten??????????????? jeg ved godt du har slået det op et sted Saraju, og skriver for at inspirere os, men det lyder besynderligt og meningsløst - hvem er forfatter til listen?

Re: Maj konkurrence. Stjernetegn....

man 16. maj 2011 11:35

Fandt den på wikipedia. Men kan da godt være de tager fejl. Skal jeg ikke kunne sige.

Re: Maj konkurrence. Stjernetegn....

man 16. maj 2011 13:04

her er et link til løvens stjernetegn og der er flere sten
http://rosensaura.dk/loeven-og-sten-stj ... j26gqeojd3
bl.a Agat blå, Citrin, Jaspis stjerne, Petalit, Pyrit, Rhodocrosit og Skriftsten.

Re: Maj konkurrence. Stjernetegn....

man 16. maj 2011 16:23

Nåh Ok - ved i hvad, jeg tror jeg er så forstokket, at jeg kun kan godtage de sten jeg selv bryder mig om og som giver mig løve-associationer- sådan er det desværre for mig :-s i-) 8-}

Re: Maj konkurrence. Stjernetegn....

man 16. maj 2011 19:46

har en skitse... så skal jeg bare lige have tid ;) har endda 2 skitser

Re: Maj konkurrence. Stjernetegn....

fre 27. maj 2011 19:43

Her er mit bud.
Jeg har fundet inspiration i de links der er blevet lagt ind...
Jeg er skytte - og der står bl.a. at turkis er smykkesten, at kobber også er, at blå og marine er farver og at hjertefarven er gul/gulorange.
Det er blevet til denne kæde (den sidder pænt rundt om halsen).
Kobber, agat, jade, seed beads, rav, turkis-chips og mother of pearl på elastik. Den er sat på elastik, så kan kæden vendes som man selv ønsker, da der ikke er noget for og bag.
Billede

Re: Maj konkurrence. Stjernetegn....

fre 27. maj 2011 21:48

Baah susanne.... din bror har gemt mit 1mm kobber wire... som jeg bare SKAL bruge til mit smykke... det er bare PIST væk *G*... nååe det var den med at lede videre..

Re: Maj konkurrence. Stjernetegn....

lør 28. maj 2011 20:43

Mit bud:

Skorpionen
Billede
Skriv et svar