Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

man 15. aug 2011 12:09

lisbeth skrev:Jeg kan desværre ikke sende perler før efter den 12/9 ,men hvis det er iorden så vil jeg gerne være med :clap:
For mig er det fint nok. De par dage betyder vel ikke alverden :-D

Billede

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

man 15. aug 2011 12:32

lisbeth skrev:Jeg kan desværre ikke sende perler før efter den 12/9 ,men hvis det er iorden så vil jeg gerne være med :clap:



Lisbeth du kan bare få mig som bytte makker ;) Jeg har nemlig ferie den første del af september, så hvis du kan sende inden den 18. september så kan det lade sig gøre er det ok? ;D

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

man 15. aug 2011 13:07

Jeg kan godt nå at sende inden den 18 ,men jeg har jo fået fra dig en gang før :-D

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

man 15. aug 2011 13:53

Ellers er det også ok med mig, bare der kommer noget.

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

man 15. aug 2011 17:45

Lisbeth jeg mente du sendte til mig og jeg sender til en anden ;) Men kan se der er flere der er okay med det, så jeg ser på det Lisbeth du er skrevet på listen ;D

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

man 15. aug 2011 18:10

Nå sådan jamen jeg sender bare til dig Diddha :-D

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

søn 21. aug 2011 19:02

Jeg vil gerne være med i denne omgang byt ;;)

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

ons 31. aug 2011 16:59

Jeg vil gerne vaere med denne gang... synes det er mere overskueligt med to maaneder...

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

fre 2. sep 2011 10:34

hejsa alle sammen

Så er der sendt adresser ud! Hvis denne gang viser sig at være mere succesfuld (altså at flere eller helst ALLE får postet billeder) så vil jeg egentlig lave bytte bytte over 2 måneder i stedet.. Ville det være okay for de fleste? Jeg synes klart det er hyggeligere vi alle får lavet noget ud af det vi har fået tilsendt og vi alle får at se hvad det alt sammen er blevet til. Jeg kan evt ind i mellem lave små hurtigere byttere på en 14 dage til de som skal have et hurtigt bytte fix ;)

Anyway jeg er på vej på ferie glæder mig til at se hvordan denne gang bliver ;D

Re: Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER

fre 2. sep 2011 11:59

Så har jeg pakket perler til Anja... ;)

Glæder mig til at se hvad du finder på Anna-Edith...
Skriv et svar