Her kan oprettes konkurrencer af brugerne
Skriv et svar

Re: Oktober- November . Efterår

ons 30. nov 2011 23:56

AM, jeg er målløs @-)
Waauuuw, hvor ER den FLOT!!!! ^:)^ ^:)^

Re: Oktober- November . Efterår

tors 1. dec 2011 00:27

Super flot ^:)^ ^:)^ ^:)^

Re: Oktober- November . Efterår

tors 1. dec 2011 03:48

brumbear:

Hvor er den sød!!!
Den har både noget persisk-mavedanser-dingel-dangel over sig, og så minder den mig om de fuglekirsebær der gror i parken, tæt på hvor jeg bor.
Smuk smuk smuk Billede

Billede


AM:
BilledeBillede WOW!!! Den er lige til at dåne over Billede
Hvilket arbejde! :ymapplause:
Den er spændende, flot og hot. Jeg bliver ved med at kunne finde nye detaljer i den.
Pladearbejdet er sublimt, blomsterne er utrolige (må vi se et close-up?), detaljen med de fladhamrede spiral-ende-loops højner hele udtrykket.
Farverne er skønt afstemte, og det er et befriende grønt pift, du har tilføjet. Love it!!! Billede

^:)^ ^:)^ ^:)^ Billede ^:)^ ^:)^ ^:)^


Billede

Re: Oktober- November . Efterår

tors 1. dec 2011 07:33

Den er ren overdådighed AM, flot og ultra personligt smykke. Kæmpe arbejde.

Re: Oktober- November . Efterår

tors 1. dec 2011 08:28

ja undskyld men her må bandes!!! FÅÅÅCK hvor er den fed og super flot.....godt du tog dig tid kl. sent og fik taget billeder.....anderledes ^:)^ ^:)^ ^:)^

Re: Oktober- November . Efterår

tors 1. dec 2011 08:50

Wauw, sidder på kursus så afstemningen kommer senere. Men WAUW nogle fantastiske smykker! Ryste ribsne mm. og er helt forelsket i AM's smuke kobber drøm når jeg kommer hjem skal der zoomes og undersøges!
Fantastisk inspirrende!

Re: Oktober- November . Efterår

tors 1. dec 2011 09:00

Wauw AM.. den er bare flot.. Den kan man blive ved med at kigge på, og finde nye spændende detaljer. :-bd

Re: Oktober- November . Efterår

lør 3. dec 2011 17:19

1000 tak for de søde kommentarer til mit armbånd og tak til Blue Raven for det fine billede :ymhug:
Det var rigtig sjovt at lave armbåndet men det allerbedste er at jeg endelig er kommet i gang med at lave noget :D
Indtil nu har jeg bare handlet ind og læst en masse guldkorn her på forum....

Re: Oktober- November . Efterår

lør 3. dec 2011 17:48

brumbear skrev:1000 tak for de søde kommentarer til mit armbånd og tak til Blue Raven for det fine billede :ymhug:
Det var rigtig sjovt at lave armbåndet men det allerbedste er at jeg endelig er kommet i gang med at lave noget :D
Indtil nu har jeg bare handlet ind og læst en masse guldkorn her på forum....


Synes nu du er ret talentfuld af hvad jeg har set her og andet steds.

Re: Oktober- November . Efterår

søn 4. dec 2011 19:26

AM - hvor er den kæde flot, kobberblomsterne er fantastiske og man kan kigge meget længe på kæden uden at alligevel få alle detaljerne med. ^:)^ ^:)^
Skriv et svar